//
کدخبر: ۲۵۱۴۲۵ //
دکتر امید قادری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه:

هتل پارسیان و دیگر هتل‌های کرمانشاه از پذیرش مسافر خودداری می‌کنند و مسافری ندارند

در پی انتشار شایعاتی مبنی بر حضور مسافرانی از استان‌های آلوده به کرونا در هتل پارسیان و دیگر هتل‌های کرمانشاه، با دستور دکتر امید قادری، کارکنان معاونت گردشگری با نظارت مستقیم مدیرکل موضوع را بررسی کرده و خوشبختانه مدیریت هتل‌های کرمانشاه نهایت همکاری را انجام داده و از پذیرش مسافر خودداری کرده‌اند.


هتل پارسیان و دیگر هتل‌های کرمانشاه از پذیرش مسافر خودداری می‌کنند و مسافری ندارند
به گزارش فرتاک نیوز،

متاسفانه عده‌ای تندرو و شایعه‌ساز در فضای مجازی استان اقدام به نشر شایعاتی کرده و در پست‌هایی مردم را تحریک به آتش کشیدن هتل‌ها نموده‌اند که این موضوع به اطلاع مسئولین مربوطه استان رسیده و در حال پیگیری و رصد عاملان اینگونه شایعات و تحریکات هستند.

در بررسی‌های بعمل آمده تنها دو مسافر در هتل پارسیان مستقر می‌باشند که از کارکنان دولت بوده و برای پیگیری و کمک به موضوع بیماری ویروس کرونا به استان مامور شده‌اند و با هماهنگی در هتل پارسیان مستقر شده‌اند.

اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با دقت در حال نظارت بر اماکن اقامتی هست و قطعا با این شایعه‌سازان که بدنبال برهم زدن جو استان هستند از طریق مراجع صالحه برخورد خواهد کرد.

دکتر امید قادری در همین رابطه گفت: مردم شریف استان به چنین شایعاتی توجه ننمایند و اطمینان داشته باشند که این اداره کل تمام اقدامات و همکاری‌های لازم را برای جلوگیری از شیوع این بیماری در چهارچوب وظایف خود خواهد کرد و در همین راستا تمام اماکن باستانی، موزه‌ها و تفرج‌گاه‌ها را تعطیل نموده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۴۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان