//
کدخبر: ۲۵۱۰۳۰ //

خودروهای متخلف تا پایان تعطیلات نوروز در توقیف پلیس خواهند ماند

فرمانده انتظامی استان از توقیف خودروهای متخلف که به بهانه چهارشنبه پایان سال یا هر بهانه دیگری باعث ایجاد راهبندان شده و یا اقدام به ایجاد آلودگی صوتی کنند خبر داد و گفت: این خودروها تا پایان تعطیلات نوروز در توقیف پلیس خواهند ماند.

خودروهای متخلف تا پایان تعطیلات نوروز در توقیف پلیس خواهند ماند
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: در روزهای اخیر ورود و شیوع بیماری کرونا شرایط متفاوتی را در کشور و استان کرمانشاه رقم زده و باعث تعطیلی و لغو بسیاری از مراسم با ریشه تاریخی و کهن شده است.

وی افزود: یکی از این مراسم مربوط به جشن چهارشنبه پایان سال است که عموما مردم و بویژه جوانان مشغول آتش روشن کردن و تجمعات مختلف می شدند اما امسال با توجه به شیوع کرونا و احتمال افزایش و سرایت این بیماری پلیس از اینگونه تجمعات جلوگیری می کند.

سردار جاویدان در عین حال برپایی مراسم چهارشنبه سوری به صورت محدود و جمع شدن اعضای خانواده دور یکدیگر در درب منزل را بلامانع عنوان کرد و گفت: اگر قرار است مراسمی برگزار شود باید به صورت منزل محور یا کوچه محور باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پلیس به هیچ عنوان مخالف شادی مردم نیست و زمینه های این کار را نیز برای آنها فراهم می کند اما در شرایط کنونی مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری در درجه اول اهمیت قرار دارد.

وی در عین حال از برخورد قاطعانه پلیس با هرگونه اخلال و بی نظمی توسط افراد سودجو و فرصت طلب سخن گفت و افزود: آنهایی که بخواهند با سدمعبر، راه بندان و ایجاد آلودگی صوتی برای دیگران دردسر و مزاحمت ایجاد کنند خودرویشان تا پایان تعطیلات نوروز توقیف و با خودشان نیز قاطعانه برخورد می شود.

سردار جاویدان در پایان، پلیس را خادم مردم معرفی کرد و گفت: همکاران ما در بخش های مختلف هدفی جز ایجاد امنیت و ارتقاء سطح امنیت عمومی ندارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۰۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان