//
کدخبر: ۲۵۰۲۵۵ //

تایید ابتلای ۹۴ کرمانشاهی به "کرونا"/ موج شدید بیماری در راه است

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان کرمانشاه تعداد مبتلایان کرونا در استان را 94 نفر اعلام کرد.

تایید ابتلای 94 کرمانشاهی به "کرونا"/ موج شدید بیماری در راه است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر ابراهیم شکیبا در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش آمار مبتلایان کرونا در استان به 94 نفر گفت: متاسفانه از این تعداد تاکنون 10 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: تاکنون از مجموع مبتلایان 41 نفر در شهرستان کرمانشاه، 18نفر در شهرستان سنقر و کلیایی، 12 نفر در شهرستان کنگاور، هشت نفر در شهرستان اسلام آبادغرب، شش نفر در شهرستان گیلانغرب، در هریک از شهرستان های صحنه، هرسین، جوانرود و سرپل ذهاب دو نفر و ابتلای یک نفر در شهرستان پاوه به ثبت رسیده است.

شکیبا با اشاره به بستری شدن 553 نفر از ابتدای اپیدمی کرونا در استان تاکنون گفت: از این تعداد 445 نفر ترخیص شده و در حال حاضر 100 نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه با بیان اینکه موج شدید بیماری کرونا در راه است، از مردم خواست تا به طور جد از خارج شدن غیرضروری از منزل خودداری کرده و دو هفته آتی را حتما در منزل بمانند.

وی افزود: عمده موارد ابتلای بیماران استان مربوط به افرادی است که یا مسافرت بوده اند و یا از استانهای دیگر مهمان داشته اند، بنابراین توصیه می‌شود افراد به طور جد از مهمانی و مسافرت رفتن خودداری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۲۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان