//
کدخبر: ۲۴۹۸۱۸ //

کشف بیش از ۳۵ میلیارد ریال لوازم بهداشتی احتکار شده در کرمانشاه/ دستگیری ۲۳ محتکر

فرمانده انتظامی استان از کشف مقدار زیادی انواع مواد شوینده و ژل های ضدعفونی، پدهای الکلی، دستکش، ماسک و مواد بهداشتی احتکار شده به ارزش 35 میلیارد و 570 میلیون ریال خبر داد.

کشف بیش از 35 میلیارد ریال لوازم بهداشتی احتکار شده در کرمانشاه/ دستگیری 23 محتکر
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس از اول تا بیستم اسفند، 200 تن مواد شوینده و ضدعفونی احتکار شده کشف شد.

وی همچنین با اشاره به کشف 7 هزار و 209 قلم انواع مواد بهداشتی احتکار شده، افزود: در مدت زمان یاد شده 768 هزار و 130 عدد دستکش و 5 هزار و 436 عدد انواع ماسک نیز کشف شد.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به کشف 4 هزار و 255 لیتر الکل، خاطرنشان کرد: کشف 5 هزار و 780 عدد پد الکلی از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به کشف ژل های ضدعفونی نیز اشاره و اظهار کرد: در 20 روز گذشته 44 هزار و 677 عدد از این نوع ژل ها توسط همکاران ما کشف شده است.

وی تصریح کرد: ارزش محموله های احتکاری کشف شده طبق نظر کارشناسان به 35 میلیارد و 570 میلیون ریال می رسد.

سردار جاویدان در پایان و با اشاره به دستگیری 23 محتکر و معرفی آنها به دستگاه قضائی گفت: مجازات سختی در انتظار انها خواهد بود چرا که پلیس و دستگاه قضائی عزمشان را برای برخورد قاطعانه و بدون گذشت با این افراد که بدترین مجرمان هستند، جزم کرده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۸۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان