//
کدخبر: ۲۴۹۵۸۱ //
هشدار رییس کل دادگستری استان کرمانشاه ؛

افراد سودجو و محتکر گرفتار برخوردهای شدید قانونی خواهند شد

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از برخورد های‌ شدید قانونی با افراد سودجو و محتکر خبر داد.

 افراد سودجو و محتکر گرفتار برخوردهای شدید قانونی خواهند شد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به شرایط حساس کشور بخاطر پدید آمدن ویروس کرونا تاکید کرد: به همه افراد سود جو و محتکر که درکی از این شرایط حساس ندارند هشدار می دهیم اگر از رفتار ناپسند خود دست برندارند گرفتار برخوردهای شدید قانونی خواهند شد و از مردم می خواهیم هر جا با این افراد روبرو شدند به ما اطلاع دهند.

ایشان ادامه داد: مردم باید درک بیشتر و بهتری از شرایط هم داشته باشند چرا که شرایط کنونی بسیاری از روابط اقتصادی و مالی را مختل کرده است و کسبه و بازار دچار مشکل شده اند بنابراین می طلبد بیش از هر زمان دیگری رعایت حال همدیگر را داشته باشیم.

دکتر توسلی زاده با تشکر از مسئولین اجرایی استان خصوصا استاندار کرمانشاه و مردم استان یادآور شد بحمدالله در استان کرمانشاه با توجه به اقداماتی که صورت گرفته است و نیز درک مردم با فرهنگ استان که بیش از همیشه امور بهداشتی و شخصی را رعایت می کنند، این استان وضعیت بهتری دارد و امیدواریم این شرایط خوب همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان در پایان با توصیه به اینکه مردم در پنج شنبه آخر سال از حضور در اجتماعات پرهیز کنند و حضور در اجتماعات طبق مصوبه شورای عالی امنیت ملی ممنوع شده است گفت مطمئنیم مردم استان بیش از همیشه در امر پیشگیری پیش قدم خواهند بود و نیاز هست همه ما در کنار هم باشیم تا این پدیده شوم از کشور رخت بربندد. این فرصت زمان با هم بودن است و امیدواریم بتوانیم با این موضوع که امروزه به یک پدیده ملی تبدیل شده است با برخورد مناسب همدلی و در کنار هم بودن را تمرین کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۵۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان