//
کدخبر: ۲۴۹۳۷۴ //

۱۱ میلیارد اقلام بهداشتی در استان فارس کشف شد

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف بالغ بر ۱۱ میلیارد اقلام بهداشتی در استان فارس خبر داد و گفت: در این راستا ۲۴ متهم دستگیر شدند.

۱۱ میلیارد اقلام بهداشتی در استان فارس کشف شد

به گزارش فرتاک نیوز به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی به صورت ویژه در سطح استان از 15 روز گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این مدت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری سایر مأموران انتظامی، 22 فقره احتکار و توزیع خارج از شبکه اقلام و کالاهای بهداشتی را کشف و در این راستا 24 متهم را دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی‌های انجام گرفته توسط مأموران انتظامی، 20 هزار و 778 عدد ماسک، 54 هزار و 980 عدد دستکش بهداشتی، 19 هزار و 154 لیتر ماده ضد عفونی‌کننده و مقادیری مواد شوینده کشف و تحویل مراجع مربوطه شدند.

سردار حبیبی با بیان اینکه ارزش این اقلام بهداشتی کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر 11 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: فرماندهی انتظامی استان فارس با محتکران و سودجویان برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

وی در پایان با بیان اینکه طرح تشدید مقابله با احتکار کالاهای بهداشتی و پزشکی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان در حال اجرا بوده و تا عادی شدن وضعیت ادامه خواهد داشت، از شهروندان در خواست کرد در صورت اطلاع از فعالیت افراد در زمینه احتکار، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۳۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان