//
کدخبر: ۲۴۹۲۰۵ //

کشف ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی (شیشه) در عملیات غافلگیرانه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

کشف ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در خراسان شمالی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا مظاهری اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیات اخیر خود با همکاری شهرستان‌های فاروج، اسفراین و مانه و سملقان موفق به کشف مقدار ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی که از یکی از کشورهای همسایه وارد و قصد انتقال به استان گلستان را داشته‌اند شد.

وی افزود: در این عملیات یک دستگاه خودروی زانتیا که به‌عنوان جاساز به‌کارگیری می‌شده توقیف و دو نفر سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

کشف ۲ تن و ۱۷۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین از کشف ۲ تن و ۱۷۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات‌های ۱۱ ماهه نخست سال جاری در استان خراسان شمالی خبر داد و اظهار داشت: مأموران انتظامی در این عملیات‌ها موفق به دستگیری ۲۵۵۶ نفر قاچاقچی شدند.

وی ادامه داد: در کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش و در تعداد دستگیری‌ها نیز در مقایسه با سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه متأسفانه از این تعداد کشفیات ۶۰ کیلوگرم را مواد مخدر صنعتی تشکیل داده گفت: این مقدار نسبت به سال قبل ۴ برابر افزایش داشته که آمار نگران‌کننده‌ای است و می‌طلبد که خانواده‌ها بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۲۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان