//
کدخبر: ۲۴۸۴۹۸ //

پذیرش مسافران نوروزی در اماکن اقامتی آذربایجان‌غربی برای مقابله با کرونا ممنوع شد

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی، پذیرش مسافران نوروزی در اماکن اقامتی و گردشگری و مدارس استان ممنوع شد.

پذیرش مسافران نوروزی در اماکن اقامتی آذربایجان‌غربی برای مقابله با کرونا ممنوع شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدمهدی شهریاری امروز در پنجمین جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس در استان، با اشاره به اینکه تمامی تلاش‌ها برای تامین دستکش و محلول ضدعفونی کننده به کار گرفته شده است اظهار کرد: به زودی مشکلات موجود برطرف شده و چند واحد تولیدی نیز وارد چرخه تولید و بسته‌بندی اقلام ضدعفونی کننده می‌شوند.

وی با تقدیر از همراهی مردم و کادر پزشکی در راه مبارزه با کرونا ویروس و نیز عذرخواهی به خاطر کمبودهای موجود که عمدتا ناشی از نیاز بیش از حد بازار است گفت: با این حال همه مسئولان در استان برای رفع دغدغه های به حق مردم بسیج شده‌اند.

استاندار آذربایجان‌غربی افزود: برای تامین سایر اقلام بهداشتی مورد نیاز مجوز واردات نیز صادر شده و به زودی بازار به مرحله اشباع می رسد.

وی بر ضرورت نظارت بر روند تولید و توزیع تاکید کرد و گفت: با وجود اینکه برای رفع نیاز مردم سرعت و زمان بسیار مهم است اما متولیان امر مراقب سوء استفاده برخی افراد در تولید اقلام تقلبی باشند و با متخلفین برخورد شود.

استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا پذیرش مسافران نوروزی در اماکن اقامتی و گردشگری و مدارس استان ممنوع شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۴۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان