//
کدخبر: ۲۴۸۰۸۷ //

۲ بیمار مشکوک به کرونا در سقز فوت کردند

مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۲ بیمار مشکوک به کرونا که در بیمارستان امام خمینی (ره) سقز بستری بودند، فوت کردند.

۲ بیمار مشکوک به کرونا در سقز فوت کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

آرزو فلاحی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمایش این دو بیمار مشکوک به ویروس کووید۱۹ برای تشخیص به تهران ارسال شده است.  

وی اضافه کرد: به محض اینکه نتیجه آزمایش به استان ارسال شود از طریق رسانه ها علت فوت این دو نفر به اطلاع مردم خواهد رسید.  

مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: مردم استان تمام آمار و اطلاعات و اخبار دقیق و موثق مربوط به تعداد مبتلایان به کووید۱۹ را از طریق سایت وزارت بهداشت و رسانه های رسمی استان دریافت کنند و به هر مطلب ارسال شده در کانال های تلگرامی و فضای مجازی اعتماد نکنند.  

بر اساس آخرین آمار و اطلاعات موجود  ۱۰ مورد قطعی ابتلای به ویروس کرونا در کردستان ثبت شده و تاکنون مورد مثبتی که فوت کرده باشد در این استان گزارش نشده است.  

همچنین ۸۵ نفر از اقوام و بستگان بیماران کرونای مثبت نیز در خانه هایشان قرنطینه هستند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت روز سه‌شنبه اعلام کرد: تاکنون مجموع ابتلای قطعی به ویروس کرونا به ۲ هزار و ۳۳۶ نفر و فوتی قطعی در اثر کرونا به ۷۷ نفر رسیده است و ۴۳۵ نفر در مجموع بهبود یافته‌اند.

علیرضا رئیسی درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تاکید کرد: تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا در کشور ۸۳۵ نفر هستند که ۱۱ نفر از این افراد فوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: استان گیلان، قم و تهران در صدر درگیری با ویروس کرونا هستند. هرچند روند بیماری در قم ثابت شده، اما موارد ابتلا در این سه استان بیشتر است.

رئیسی گفت: از ابتدا تاکنون بیش  از ۸ هزار و ۵۳۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس بستری شدند که برای ۵ هزار و ۷۳۷ نفر تست انجام شده و دو هزار و ۳۳۶ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

تاکنون ۹۱ هزار و ۳۱۸ نفر در دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند، از این تعداد سه هزار و ۱۳۱ نفر جان خود را به علت بیماری کووید ۱۹ از دست داده اند و ۴۸ هزار و ۲۹۱ نفر بهبود یافته‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۰۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان