//
کدخبر: ۲۴۷۹۹۰ //

آمار مبتلایان قطعی به کرونا ویروس در اصفهان به ۶۶ مورد رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از افزایش ۲۲ موردی ابتلا قطعی کرونا در استان اصفهان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۶۶ مورد مثبت کرونا ویروس در استان به غیر از شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل گزارش شده است.

آمار مبتلایان قطعی به کرونا ویروس در اصفهان به ۶۶ مورد رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

 آرش نجیمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار ابتلا به ویروس کرونا، اظهار داشت: آمار امروز ابتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان به غیر از شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به 66 نفر افزایش یافت.

وی افزود: نسبت به 44 مورد روز گذشته شاهد افزایش 22 مورد ابتلا قطعی به کرونا ویروس هستیم که این تعداد افزایش در 14 شهرستان رخ داده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه 32 مورد ابتلا از شهرستان اصفهان گزارش شده، گفت: شهرستان اردستان 3 مورد، خمینی‌شهر یک مورد، خوانسار 2 مورد، سمیرم یک مورد، شاهین‌شهر یک مورد، شهرضا 2 مورد، فلاورجان 2 مورد، گلپایگان یک مورد، لنجان 2 مورد، مبارکه یک مورد، نائین 5 مورد، نجف آباد 7 مورد و نطنز 6 مورد کرونا تا کنون گزارش شده است.

وی تصریح کرد: مجموع همه نمونه‌های افراد مشکوک گرفته شده 418 نمونه بوده که 66 مورد مثبت و 352 نمونه منفی بوده است.

نجیمی ادامه داد: در موارد مثبت 44 درصد خانم‌ها و 56 درصد آقایان بودند و  به عبارتی 29 خانم و 37 آقا گروه مبتلایان قطعی کرونا را در استان اصفهان به غیر از کاشان و آران و بیدگل تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به میانگین سنی افراد مبتلا به کرونا ویروس، اظهار داشت: میانگین سنی  53.8 سال است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۹۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان