//
کدخبر: ۲۴۷۹۶۱ //

ابتلاء ۲۵ نفر به کرونا در خراسان رضوی / ‌از شنبه هفته آینده خراسان رضوی در پیک شیوع کرونا قرار می‌گیرد

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی مشهدمقدس گفت: خراسان رضوی از شنبه هفته آینده در پیک شیوع این بیماری قرار می‌گیرد و نسبت به میانگین کشوری یک هفته تاخیر دارد.

ابتلاء ۲۵ نفر به کرونا در خراسان رضوی / ‌از شنبه هفته آینده خراسان رضوی در پیک شیوع کرونا قرار می‌گیرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 حمیدرضا رحیمی ظهر امروز در جلسه قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی با موضوع بررسی راهکارهای اطلاع رسانی پیشگیری از ویروس کرونا اظهار داشت: در حال حاضر و براساس آمارهای ارائه شده از سوی وزارت بهداشت و درمان، 25 نفر در خراسان رضوی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تست آنها مثبت بوده است.

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی مشهدمقدس عنوان کرد: بخش عمده‌ای از مبتلا شدگان از طریق سفر افراد آلوده به این ویروس به مشهد و استان و یا سفر متقابل این افراد به استان‌های درگیر مبتلا شده‌اند. از سوی دیگر خراسان رضوی از شنبه هفته آینده در پیک شیوع این بیماری قرار می‌گیرد و نسبت به میانگین کشوری یک هفته تاخیر دارد.

رحیمی خاطرنشان کرد: در مورد نحوه شیوه این بیماری سه مدل مطرح شده است که براساس آن در حالت خوش‌بینانه این ویروس تا 15 فروردین‌ماه در کشور وجود دارد؛ در وضعیت نیمه‌خوشبینانه این ویروس تا آخر اردیبهشت و در حالت بدبینانه ویروس تا انتهای خردادماه در کشور شیوع دارد اما مدل دوم احتمالش بیشتر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۹۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان