//
کدخبر: ۲۴۶۳۹۵ //
رئیس اداره دامپزشکی سرپل ذهاب خبر داد:

پلمب ۳۸ واحد غیرمجاز در سرپل‌ذهاب/ دستفروشان میتوانند عامل انتشار آلودگی باشند

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب از پلمب ۳۸ واحد عرضه کننده مرغ زنده و قصابی غیرمجاز در راستای مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام خبر داد.

پلمب ۳۸ واحد غیرمجاز در سرپل‌ذهاب/ دستفروشان میتوانند عامل انتشار آلودگی باشند
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید کریمی اظهار داشت: طی بازدیدهای روز قبل 28 واحد عرضه کننده مرغ زنده غیربهداشتی و 10 قصابی غیر مجاز در سطح شهر با همکاری اماکن و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان پلمب شد.

رئیس اداره دامپزشکی سرپل ذهاب اظهار داشت: این واحدهای غیربهداشتی عرضه مواد غذایی، در راستای مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام پلمب شده است.

وی خاطرنشان کرد: از همشهریان بصیر و آگاه تقاضامندیم برای پیشگیری از بروز بیماریهای مشترک و خطرناک بین انسان و دام همچون بیماری های تنفسی، آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، تب مالت و سایر بیماری های مشترک دیگر به هیچ عنوان از مراکز عرضه مرغ زنده و قصابی غیر مجاز خرید نکنند.

وی تصریح کرد: به تمامی عرضه کنندگان مرغ زنده فروشی و قصابی غیر مجاز توصیه میکنم که روند قانونی را پیش بگیرند، که در غیر اینصورت برابر مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

رئیس اداره دامپزشکی سرپل‌ذهاب به اجرای گشت های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها و... در این شهرستان اشاره و تاکید کرد: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس 1512 و پل ارتباطی سامانه پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود

photo_2020-02-26_11-39-51

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۳۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان