//
کدخبر: ۲۴۵۳۷۷ //
رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری:

انتخابات در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار به پایان رسید

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار به پایان رسید.

به گزارش فرتاک نیوز،

جعفر مردانی گرم‌دره روز جمعه به خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با تشکر از مردم ولایت‌مدار استان در خلق حماسه‌ای دیگر تاکید کرد: با توجه به درخواست فرماندار مرکز حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار با مشورت فرمانداران حوزه فرعی، در این حوزه انتخابیه، یک ساعت یعنی تا ساعت ۱۹ یا ۷ شب تمدید شد.

وی افزود: هم‌اینک انتخابات در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار به پایان رسیده است و باید تمامی افرادی که در صف انتظار رای دادن هستند به داخل شعبه اخذ رای هدایت و در مراحل رای‌گیری قرار گرفته و درب شعب بسته شود.

مردانی گرم‌دره تصریح کرد: روند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن، بروجن تا یک ساعت دیگر یعنی تا ساعت ۲۰ یا ۸ شب ادامه دارد.

وی یادآور شد: با توجه به درخواست‌های فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن و همچنین بروجن مبنی بر تمدید مدت زمان اخذ رای و نظر به موافقت وزیر کشور به استناد تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان رای‌گیری در این ۲ حوزه انتخابیه به مدت ۲ ساعت یعنی تا ساعت ۲۰ یا ۸ شب تمدید شد.

وی افزود: هم‌اینک روند برگزاری انتخابت مجلس یازدهم در حوزه‌های انتخابیه لردگان و خانمیرزا و همچنین اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار پایان یافته است.

به گزارش فرتاک نیوز، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز جمعه دوم اسفند همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

مردم چهارمحال و بختیاری ۴ نفر را برای حضور در مجلس یازدهم انتخاب می‌کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۳۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان