//
کدخبر: ۲۴۳۷۵۸ //

آب شرب ۱۶ روستای صومعه سرا همچنان قطع است

فرماندار شهرستان صومعه سرا گفت: هم اکنون آب شرب ۱۶ روستای این شهرستان با ۳۳۰۰ مشترک قطع است.

آب شرب ۱۶ روستای صومعه سرا همچنان قطع است
به گزارش فرتاک نیوز،

سید جلال سیدمحمدی در گفت وگو با خبرنگار اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی و کمک های شرکت آبفای استان گیلان و پرسنل زحمتکش آبفای شهرستان صومعه سرا آب شرب بیش از ۵۰ روستای این شهرستان وصل شد.

وی افزود: با بسیج امکانات و استفاده از همه ظرفیت ها در ساعات آینده آب شرب ۱۶ روستایی که انشعاب آنها قطع است، برقرار می شود.

سیدمحمدی با بیان اینکه این شهرستان دارای  ۲۰۳ واحد مرغداری است خاطرنشان کرد: به دلیل بارش شدید برف راه ارتباطی ۴۶ واحد مرغداری در شهرستان صومعه سرا مسدود شده بود با تلاش پرسنل راهداری هم اکنون راه ارتباطی ۱۷ واحد مرغداری باز شده است.

وی اضافه کرد: که هم اکنون راه ارتباطی ۲۹ واحد مرغداری مسدود که با تلاش ماموران راهداری و امدادگران در حال باز کردن آن هستیم.

سید محمدی ادامه داد:در مجموع ۳۲ واحد مرغداری در شهرستان صومعه سرا با مشکل قطع برق مواجه بودند که تا کنون برق ۱۲ واحد وصل شده و ۲۰ واحد دیگر به دلیل قطع برق با بحران مواجه هستند.

وی یاد آورشد: آن دسته از مرغداری ها که با مشکل سوخت گازوییل روبه رو بودند با هماهنگی های مناسب با دو جایگاه سوخت شهرستان صومعه سرا در منطقه ضیابر مقرر شد تا سوخت مورد نیاز و ضروری خودشان را بدون ثبت سامانه دریافت کنند.

سیدمحمدی همچنین از بازگشایی  راه ارتباطی چهار واحد مرغداری در روستاهای نرگستان ولاکسار شهرستان صومعه سرا خبر داد.

فرماندار صومعه سرا در ادامه از مسدود شدن راه ارتباطی ۲۵ روستای این شهرستان بر اثر بارش شدید برف خبر داد و افزود: با تلاش های عوامل راهداری تا عصر امروز پنج شنبه راه ارتباطی  ۱۷ روستا بازگشایی شد که مابقی نیز طی ساعات آینده باز می شود.

سیدمحمدی همچنین از بازگشایی راه ارتباطی و راه اصلی محوطه یکصد هکتاری شهرک گلخانه کیشستان در شهرستان صومعه سرا خبر داد و خاطرنشان کرد: در این شهرک ۲۲۰ واحد گلخانه مستقر هستند که ۳۰ واحد آن براثر بارش برف تخریب و دچار خسارت شده اند.

وی ادامه داد: به جهت روشن ماندن مشعل این شهرک گلخانه از برق فشار قوی استفاده کرده ایم،اما بر اثر پاره شدن سیم ها ی برق بیشتر واحدهای گلخانه فاقد روشنایی هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۳۷۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان