//
کدخبر: ۲۴۲۸۸۳ //

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به انقلاب انرژی می‌دهد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اهمیت زیادی دارد و حضور مردم در این راهپیمایی به انقلاب اسلامی انرژی جدیدی می‌دهد.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به انقلاب انرژی می‌دهد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی لاریجانی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به افتتاح پروژه ها در استان قم اظهار کرد: این که در شرایط سخت کنونی 252 پروژه در استان به بهره برداری می‌رسد، قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: پس از خروج آمریکا از برجام، نظام جمهوری اسلامی ایران عقلانی عمل و حدود یک سالی صبر کرد، اروپایی‌ها تعهد کرده بودند که منافع ایران از برجام را تامین کنند، اما این مساله رخ نداد و ایران مجبور به برداشتن گام‌های دقیقی در این زمینه شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکایی‌ها تصور غلطی از شرایط ایران داشتند، به همین دلیل نه تنها از برجام خارج شدند، بلکه تحریم‌های جدیدی را علیه ایران وضع کردند، البته بسیاری از این تحریم‌ها تبلیغی هستند.

لاریجانی با اشاره به ادامه صادرات ایران اظهار کرد: با وجود محدودیت‌های بانکی به وجود آمده برای کشورمان، صادرات ایران ادامه دارد و تاجران کشورمان می‌توانند که آمار صادرات ایران را افزایش بدهند.

وی ادامه داد: مدیران باید به سراغ تولیدکنندگان بروند و با مشکلات این قشر آشنا بشوند، در شرایط کنونی همه مدیران تلاش می‌کنند در برابر دشمن بایستند، دشمنی که می‌خواهد به ملت ایران فشار بیاورد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: به شهادت رساندن سردار سلیمانی یکی از اقدامات آمریکایی‌ها برای فشار آوردن به ایران بود، آن‌ها در ایجاد اجماع بین المللی علیه کشورمان در مساله برجام موفق نشدند.

لاریجانی با اشاره به ماده 36 برجام اظهار کرد: عملکرد کشورمان به گونه ای بود که غربی‌ها متوجه شدند اگر به سراغ استفاده از این ماده بروند، ایران ساکت نمی‌نشیند و پاسخ می‌دهد، به همین دلیل از تهدید خود برای استفاده از این ماده عقب‌نشینی کردند.

وی ادامه داد: ایران به دنبال امپراتوری سازی و ایجاد ناامنی در منطقه نیست، کشورمان به درخواست دولت‌های عراق و سوریه برای مقابله با داعش در این کشورها حضور یافت، دشمنان رفت‌وآمدهای زیادی به منطقه دارند تا یک ائتلاف علیه ایران با مشارکت کشورهای منطقه به وجود آوردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: ائتلاف در برابر ایران که دشمنان به دنبال ایجاد آن در منطقه هستند، ائتلاف بی رمقی است و بسیاری از کشورها می‌دانند که ورود به این ائتلاف برای آن‌ها هزینه دارد، ایران پاسخ اقدامات علیه خود را می‌دهد، اگر ایران احساس کند از جانب کشوری به او ضرر می‌رسد، ساکت نمی‌نشیند و پاسخ می‌دهد.

لاریجانی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: از مسائل مهم کشور وضعیت اقتصاد درونی است و حل مشکلات اقتصادی تلاش زیادی می‌طلبد، در زمان کنونی رویکرد تولید در کشور تغییر پیدا کرده است، چون بسیاری از بخش‌هایی که در گذشته از خارج خرید می‌کردند، مجبور شدند به سراغ بخش تولید داخل بروند و ظرفیت خالی در بخش تولید کشور پر شد.

وی ادامه داد: اگر مدیران کشور همصدا باشند و مسائل دیگر را با مسائل اقتصادی قاطی نکنند، در آن صورت شاهد یک جمهوری اسلامی دیگر در بخش اقتصادی خواهیم بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران استان قم مدیران لایقی هستند و اقتضا می‌کند که این استان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد، به آبادی برسد، باید هر چه داریم به صحنه بیاوریم، همدلی بخش‌های مختلف موجب موفقیت می‌شود و رشد کشورمان طی سال‌های آینده بهتر می‌شود.

وی مردم سالاری دینی را دستاورد نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ماهیت متفاوتی از انقلاب‌های دیگر داشت و یک انقلاب بی هویت نبود، باید به اندازه بزرگی انقلاب اسلامی برای آن تلاش کرد و به همه ابعاد آن توجه داشت.

وی ادامه داد: نباید اجازه بدهیم که اختلاف نظر داخلی به دشمنی تبدیل شود، مهم ترین مساله ای که باید به آن توجه داشته باشیم، رفتار برادرانه سیاسی در چارچوب اسلام و انقلاب است، حضور مردم ایران با هوشیاری در پای صندوق رای موجب دفع دشمنی‌ها از آن‌ها می‌شود، انتخابات صحنه به رخ کشیدن قدرت ملی ایران به دشمن است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اهمیت زیادی دارد و همان طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند حضور مردم در این راهپیمایی کار نادری است که به انقلاب اسلامی انرژی جدیدی می‌دهد.

لاریجانی پروژه مترو را برای قم لازم دانست و تصریح کرد: پیگیر حل مشکلات این پروژه از طریق اوراق مشارکت هستم، احداث پروژه قطار سریع السیر تهران قم اصفهان از طریق فاینانس است و کارهای این پروژه در حال انجام است، احداث بیمارستان هزار تخت خوابی در قم به سرعت در حال انجام است و این بیمارستان یک بیمارستان منحصر به فرد در کشور است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۸۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان