//
کدخبر: ۲۴۲۴۸ //

کلید زنگ زده روحانی قفل هیچ یک از مشکلات مردم را باز نکرد/سوت قطار به اردبیل آمد ولی شنیده نشد

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: کلید زنگ زده روحانی قفل هیچ یک از مشکلات مردم را باز نکرد بلکه کشور در رکود اقتصادی قرار گرفت.

کلید زنگ زده روحانی قفل هیچ یک از مشکلات مردم را باز نکرد/سوت قطار به اردبیل آمد ولی شنیده نشد

به گزارش فرتاک نیوز، مرضیه وحید دستجری بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت:  کلید زنگ زده آقای روحانی قفل هیچ یک از مشکلات مردم را باز نکرد بلکه در این چهار سال کشور در رکود اقتصادی قرار گرفت و خانواده‌ها شرمنده جوانان و فارغ‌التحصیلان خود شدند.

وی با بیان این که دولت با این حرف که ما در این چهار سال آواربردار دولت قبلی بودیم، افزود: دولت فعلی درصدد این موضوع بود که بگوید مشکلات دولت قبلی سبب شد که ما نتوانستیم کارهای بزرگی انجام دهیم در حالی که خود نتوانست مشکلات را برطرف کند و اگر دولتی که چهار سال فعالیت می‌کند نتواند مشکلات را حل کند بی‌شک مردم به این دولت اعتماد نخواهند داشت.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کشور گفت: در حال حاضر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از آیت‌الله رئیسی و قالیباف به عنوان دو نامزد حمایت می‌کند و این دو کاندیداد مورد حمایت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کشور بودند که هر دو برای جبهه از اهمیت برخوردار هستند.

دستجردی بیان کرد: با توجه به مناظره‌ها و نظرسنجی‌ها از مراکز معتبر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کشور تصمیم خواهد گرفت که یکی از کاندیداها آیت‌الله رئیسی و آقای قالیباف به نفع یکی کنار بکشد یا این که هر دو در انتخابات ریاست جمهوری حضور یابند که این امر نیز با توجه به نظرسنجی‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

وزیر سابق بهداشت با اشاره به این که مردم ولایتمدار کشورمان همیشه آگاه و بابصیرت بوده‌اند، گفت: بی‌شک مردم در انتخابات ریاست جمهوری فردی کاردان و اصلح را انتخاب می‌کنند و دو نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با هدف خدمتگذاری به مردم به میدان آمده‌اند که این کاندیداها به دعوت جبهه در صحنه انتخابات حضور یافته‌اند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کشور با بیان این که در حال حاضر کشور در رکود اقتصادی قرار گرفته است، افزود: متاسفانه خانواده‌ها شرمنده فرزندانشان شده‌اند و امروز مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

دستجردی گفت: خیل عظیمی از فارغ‌التحصیلان به دلیل بیکاری و مشکلات اقتصادی در تنگنا قرار گرفته‌اند که در این چهار سال گرهی از مشکلات اقتصادی کشور باز نشد.

وی اظهار کرد: این که امروز در بالاترین کابینه دولت شاهد قاچاق صنایع پوشاک هستیم چیزی بالاتر از افسوس است که در دولت امروز اتفاق می‌افتد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کشور با بیان این که در حوزه مسکن مهر در دولت قبلی اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، تصریح کرد: متاسفانه دولت فعلی در این زمینه عنایت چندانی نداشت و علی‌رغم این که مسکن مهر مشکلاتی داشت ولی بسیاری از جوانان و وزجها صاحب مسکن شدند.

دستجردی افزود: من وزیر نظام جمهوری اسلامی ایران بودم و با هدف خدمت به مردم آمده بودم و هر جا خدمت به مردم باشد بی‌شک با آمادگی کامل حضور خواهم یافت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر افزایش نرخ بیکاری در بین جوانان یک بحران اجتماعی است که مردم را با نگرانی روبرو کرده و نیاز است در این زمینه دو نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای حل مشکل اقتصادی کشور برنامه‌ریزی اساسی داشته باشند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کشور با بیان این که در این دولت شاهد اختلاسهای چند هزار میلیاردی و اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان بوده‌ایم، گفت: این امر بسیار جای تاسف دارد در حالی یک عده‌ زیادی از مردم برای دریافت یک یا دو میلیون وام صفهای طولانی جلوی بانک تشکیل می‌دهد ولی هستند عده زیادی از مسئولان دولت، کابینه دولت و اطرافیانش که وامهای میلیاردی بدون بهره گرفته‌اند.

دستجردی با بیان اینکه میانگین سن اعضای هیئت دولت در حال حاضر 61 سال است، افزود: این نشان از پیری دولت است در حالی که میانگین سنی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کشور متشکل از جوانان بوده و این جبهه درصدد است تصمیم‌گیری‌های دولت در صورت انتخاب با استفاده از سنین پایین باشد ولی در حال حاضر تصمیم‌گیری‌های دولت در کشور با سنین بالا است.

وی گفت: اتحاد و وحدت در بین دو نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حرف نخست را می زند و با توجه به این که خیلی‌ها در صدد ایجاد دشمنی و تفرقه در بین این دو نامزد هستند ولی هیچ اختلافی حتی در بین طرفداران دو نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کشور وجود ندارد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کشور با بیان این که بانوان و جوانان ظرفیت بسیار بزرگی در کشور هستند، گفت: در صورت انتخاب نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بی‌شک از جوانان و بانوان فرهیخته و نخبه در سطوح بالای دولت استفاده خواهد شد.

دستجردی اظهار کرد: نباید دولت وعده‌های دروغین و 100 روزه به مردم بدهد بلکه مردم در حال حاضر با مشکلات زیادی مواجه هستند که دولتی که بر سر کار می‌آید باید این مشکلات را حل کند.

وی با بیان این که برنامه‌ریزی در اجرای تحول سلامت خوب نبود، افزود: در این دولت اعتبارات زیادی به وزارت بهداشت داده شد در حالی که در دولت قبلی این اعتبارات بسیار پایین‌تر بود.

دستجردی انتخابات را تنها بخشی از اهداف و برنامه‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: ما در انتخابات به دنبال سهم خواهی نیستیم و با هدف خدمتگزاری به مردم به میدان آمده و تلاش ما بر این بوده اتحاد و وحدت ایجاد کنیم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی  به صرف حضور در انتخابات شکل نگرفته است و ما به دنبال مانایی و پایایی هستیم و در این مقطع زمانی کار ما یک کار انتخاباتی است و آینده جبهه نیز طرح مطالبات مردمی نظیر مشکلات اقتصادی، بیکاری و رکود است.

وی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای سهم خواهی در انتخابات پای کار نیامده است، گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال خدمتگزاری به مردم بوده و تلاش ما بر این است که نامزدهایی انتخاب شوند که مشکلات اقتصادی را حل کنند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان