//
کدخبر: ۲۴۱۷۵۱ //
به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت:

برگزاری پنجمین جشنواره استانی مد و لباس در تالار وحدت استان کرمانشاه

آیین افتتاح پنجمین جشنواره استانی مد و لباس و یکصدو ششمین جشنواره کشوری امروز (۱۵بهمن ماه) در تالار وحدت دانشگاه فرهنگ و هنر با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری پنجمین جشنواره استانی مد و لباس در تالار وحدت استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مظفر تیموری معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت:  جشنواره مد و لباس به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر از امروز تا ۱۷ بهمن ماه دایر و بازدید برای عموم آزاد می باشد.

 تیموری افزود: از ۲۱۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره پس از بازبینی اولیه ۱۰۰ اثر انتخاب شد و در نمایشگاه در معرض دید عموم و علاقمندان قرار گرفته است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تصریح کرد : این جشنواره در سه بخش مسابقه زنده، برپایی نمایشگاه مد و لباس ، و تجلیل از برگزیدگان برگزار شده است.

وی هدف اصلی برگزاری این جشنواره را معرفی لباس های جدید با المان های اسلامی و ایرانی ، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، و پوشش ایرانی اسلامی دانست و گفت : یکی از ویژگی‌های این جشنواره برگزاری ۷ ورکشاپ( کارگاه آموزشی کوتاه مدت) به صورت رایگان است که در دو شیفت صبح و بعد ازظهر در روزهای ۱۵ و۱۶ بهمن ماه با حضور اعضا و اساتید مجرب انجام می گیرد و از برگزیدگان تجلیل به عمل خواهد آمد.

 خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۷۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان