//
کدخبر: ۲۴۰۶۴۸ //

برگزاری هجدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت در کرمانشاه

هیجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت روز جمعه(۱۱ بهمن) در کرمانشاه برگزار می شود.

برگزاری هجدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

بهرام فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: هیجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت  صبح روز جمعه (۱۱ بهمن) در دانشکده صنعتی کرمانشاه برگزار می شود.

بهرام فاضلی گفت: از آنجا که امسال تعداد علاقه مندان به شرکت در آزمون بیشتر از گذشته بود، زمان ثبت نام از (۲۵ آبان) تا (۳ بهمن) بود که به مدت یک هفته تمدید شد.   

وی با اشاره به جایگاه استان کرمانشاه در تعداد ثبت‌نام‌شدگان آزمون، اظهار داشت: کرمانشاه با هزار و ۶۶۴ نفر ثبت نامی در آزمون، جایگاه هشتمم در بین استان‌های کشور به لحاظ ثبت‌نام در آزمون را به خود اختصاص داد که از استان‌های برتر محسوب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: این آزمون در دو بخش کتبی و شفاهی در رشته های؛ ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل بیت، حفظ قرآن کریم، سبک زندگی و سیره معصومین (ره) و روخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود که زمان برگزاری آزمون کتبی فردا جمعه (۱۱ بهمن ) در دانشکده صنعتی کرمانشاه واقع در بزرگراه امام خمینی (ره) خواهد بود.

شایان ذکر است؛ به برگزیدگان آزمون جوایز ارزنده ای از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اهداء خواهد شد.

گفتنی است؛ این  آزمون توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه، دانشگاه پیام نور و کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۰۶۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان