//
کدخبر: ۲۳۹۹۵۸ //
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه:

۳ میلیارد متر مکعب گاز مصرفی در ۹ ماهه سال۹۸/ ۱۴ میلیون متر مکعب میزان گاز مصرفی استان در زمان اوج مصرف

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه از مصرف ۳ میلیارد متر مکعب گاز در ۹ ماهه سال ۹۸ خبر داد.

۳ میلیارد متر مکعب گاز مصرفی در ۹ ماهه سال۹۸/ ۱۴ میلیون متر مکعب میزان گاز مصرفی استان در زمان اوج مصرف
به گزارش فرتاک نیوز،

سیروس شهبازی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار فرتاک نیوز میزان گاز مصرفی در ۹ ماهه سال ۹۸ در استان کرمانشاه را ۳ میلیارد متر مکعب اعلام کرد و گفت: میزان گاز مصرفی به صورت روزانه و در اوج مصرف تاکنون حدود ۱۴ میلیون متر مکعب بوده است.

 شهبازی افزود : در حال حاضر در استان کمبود گاز نداریم ولی توصیه می شود مشترکین بهینه مصرف کنند و با کم کردن یک درصد دمای وسایل گرمایشی حداقل پنج درصد در مصرف گاز صرفه جویی نمایند.

 مدیر عامل شرکت گاز استان تصریح کرد:  تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان یکهزار و ۷۱۴ روستا می‌باشد و در حال حاضر ۱۳۲۱ روستا از ۲۲۳۳ روستای قابل گازرسانی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

 وی در ادامه بیان داشت: اعتبار شرکت گاز استان در سال جاری ۳۲۵ میلیارد تومان است که جهت گاز رسانی به ۶۲۲ روستا و شهرهای نوسود ، نودشه و ریجاب و شبکه‌های داخلی شهر ازگله می باشد.

 مهندس شهبازی خاطر نشان کرد : در حال حاضر ۹۹ درصد خانوارهای شهری با گاز رسانی به ۲۸ شهر ، و ۷۱ درصد خانوارهای روستایی با گاز رسانی  به ۱۳۲۱ روستا در استان گازدار می باشند.

مدیر عامل شرکت گاز استان میزان بدهی مشترکین گاز مصرفی در کل استان را بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی عنوان کرد و گفت : تعداد مشترکین گاز استان در حال حاضر  ۵۸۵ هزار مشترک است که در سال جاری تاکنون ۱۶ هزار مشترک اضافه شده است.

 

این مقام مسئول در پایان به مشترکین گاز مصرفی در استان توصیه کرد : در فصل سرد از وسایل گاز سوز استاندارد و شیلنگ و بست فلزی استاندارد و کلاهک H استفاده کنند و از باز بودن مسیر دودکش اطمینان حاصل نمایند.

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۹۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان