//
کدخبر: ۲۳۹۷۷۴ //
استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری عنوان کرد:

انتخابات نمایش اقتدار و قدرت نظامی جمهوری اسلامی است/با مدیرانی که از کاندیداها حمایت کنند برخورد می شود

استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری استان انتخابات را نمایش اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی دانست.

انتخابات نمایش اقتدار و قدرت نظامی جمهوری اسلامی است/با مدیرانی که از کاندیداها حمایت کنند برخورد می شود

 هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری که با حضور سردار مسگریان فرمانده قرارگاه رمضان  برگزار شد اظهار داشت :سردار شهید سلیمانی آنقدر ارزشمند بود که  مجموعه نظام باید به خاطر حرکات این مرد بزرگ برنامه هایی را طرح ریزی کند تا در آینده از کارهای ارزشمند ایشان برای خروج از بحران بتوان استفاده کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه افزود : هرچند که بعضی از مدیران از عملکرد بانک ها ناراضیند اما بانک‌ها در استان عملکرد خوبی داشتند و ۱۳۰۰ میلیارد وام کم بهره در استان پرداخت شد و شاخص های خوبی در استان تحقق پیدا کرد.

وی در ادامه گفت: اگر در مورد بحران بیکاری و اشتغال برنامه مدونی داشته باشیم حتما موفق خواهیم شد و سند اقتصاد مقاومتی، سند اشتغال، وسند رونق تولید خروجی خوبی در استان داشته است.

بازوند تصریح کرد: در تلاشیم که بتوانیم تا پایان سال ۱۴۰۰حداقل به میانگین  نرخ بیکاری کشور برسیم و  دور از ذهن نیست که از لحاظ تورم جزو پنج استان کشور قرار بگیریم و در بهبود فضای کسب و کار هم جزء ۱۰ استان جذاب در جذب سرمایه  گذار باشیم.

 مقام ارشد استان بیان داشت: از هفته دولت تا اول بهمن ماه  ۶۲۱ مجوز سرمایه‌گذاری در استان  صادر شده است و در جذب سرمایه گذار خارجی هم تاکنون چند سرمایه گذار چینی در کرمانشاه سرمایه گذاری کرده اند که دستگاه‌ها باید از آنها حمایت کنند.

 بازوند خاطر نشان کرد :استان کرمانشاه  با دارا بودن ۴ پتروشیمی قطب پتروشیمی کشور است و سه پتروشیمی فعال دارد و چهارمین پتروشیمی هم در اسلام‌آباد و در آینده نزدیک با سرمایه‌گذاری وزارت نفت و با اعتبار ۷ هزار میلیارد تومان شروع به کار می‌کند و کار بی‌سابقه‌ای در کشور است که نشان از توجه هیات دولت و ریاست جمهوری به استان کرمانشاه برای خروج از بحران بیکاری دارد.

وی با اشاره به یکی از پروژه‌ پالایشگاه آناهیتا هم گفت: این پروژه تعیین تکلیف شده است و وزارت رفاه نسبت به فروش سهام اقدام کرده و ۶۸ درصد سهام این  شرکت خصوصی واگذار شده و مابقی در اختیار وزارت نفت است که بعد از ۸ سال بلاتکلیفی در آینده نزدیک تکلیف این  پالایشگاه تحت عنوان پیشرو پالایش آناهیتا انجام می‌گیرد.

photo_2020-01-26_14-50-03

استاندار کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن ایام دهه فجر افزود : در دهه فجر انقلاب اسلامی  ۲۲۰ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود و در زمینه اقتصادی و عمرانی هم ۱۱۴۶ پروژه با اعتبار ۶ هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آن انجام می‌شود که ماحصل آن ایجاد ۷۴۴۶ شغل است.

مهندس بازوند اظهار داشت: کارهای بزرگ و اقدامات ارزشمندی در نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شده است که باید در این ایام به مردم گفته شود .

این مسئول انتخابات را نمایش اقتدار و قدرت نظامی جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت:

مدیران هر چقدر می‌تواند باید در این زمینه کمک کند ضمن اینکه انتظار داریم در مشارکت مردم نقش مهمی را ایفا کنند صرف نظر از اینکه به چه کسی رای می دهند.

وی افزود: شرایط کشور شرایط حساسی است و هرچقدر شور و شوق بیشتر شود منجر به انسجام ملی خواهد شد و امیدواریم شاهد نباشیم که مدیران از کاندیداها حمایت می کنند و قطعا اگر این امکان اتفاق بیفتد برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

ایشان در قسمت دیگری از سخنان خود خاطر نشن کرد: در بحث زیر ساخت ها ،جاده گیلانغرب توسعه اقتصادی و توسعه صادراتی بسیار خوبی خواهد داشت  که با بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار انجام می‌شود و  این شهرستان را به مرز وصل می‌کند که ظرفیت خوبی برای گیلانغرب خواهد بود.

 بازوند همچنین  از شرکت گاز که توانسته تعداد ۲۰۹  روستای گاز دار از سال ۹۲  را  به ۱۳۲۱ روستای گاز دار  در سال ۹۸ برساند تشکر کرد و گفت: شرکت گاز استان ۶۲۱ پروژه هم در دست اجرا دارد که جای تقدیر است و از مدیران تقاضا کرد: به علت برون رفت سرمایه نسبت به صرفه‌جویی در مصرف سوخت و به خصوص گاز در استان توجه نمایند.

وی در پایان با اشاره به باغ موزه دفاع مقدس افزود: بعد از جنگ هنوز باغ موزه در استان شکل نگرفته است و مشارکت تمام دستگاه‌ها را می طلبد و نگاه مردم به دست مدیران است اگر شما کمک کنید مردم هم کمک خواهد کرد.

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۷۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان