//
کدخبر: ۲۳۹۷۱۵ //

امنیت امروز مرزها به واسطه حضور سردار سلیمانی بود/ راهپیمایی مردم عراق نشانه بصیرت و آگاهی است

فرمانده قرارگاه رمضان در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه برقراری امنیت در مرزها را نتیجه حضور شهید سرافراز سردار سلیمانی دانست.

امنیت امروز مرزها به واسطه حضور سردار سلیمانی بود/ راهپیمایی مردم عراق نشانه بصیرت و آگاهی است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار عبدالرضا مسگریان فرمانده قرارگاه رمضان در جلسه شورای اداری که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد اظهار داشت: در سال ۲۰۰۳ عراق به وسیله آمریکاییها اشغال شد و از آن سال تاکنون عراقی‌ها طعم استقلال را نچشیده اند و تمام سیستم های عراق توسط آمریکا اداره می‌شود.

photo_2020-01-26_14-03-50

سردار مسگریان گفت: در سال ۲۰۱۱ آمریکاییها را از  عراق اخراج کردند ۱۵۰ هزار نفر از عراق خارج شدند و آنها داعش را ساختند که بهانه‌ای برای برگشت به عراق داشته باشند و در جنگ با داعش در شهر رمادی باعث  ۸۵ درصد تخریب در این شهر شدند و در واقع  آن را ویران کردند،در مقابل حملات سردار سلیمانی در مبارزه با داعش در شهر تکریت، تخریب ۵ درصدی داشت که برای آنها سنگین بود و از قبل نقشه ترور سردار سلیمانی را در سر داشتند ولی نمی خواستند این کار به نام آنها رقم بخورد.

وی راهپیمایی روز جمعه مردم عراق را نتیجه بصیرت و آگاهی مردم این کشور دانست و گفت: این راهپیمایی ها هزینه استقلالی است که می‌خواهند تجربه کنند.

 سردار مسگریان افزود: امنیتی که امروز در مرزها وجود دارد به واسطه وجود سردار سلیمانی بود به لطف خدا و ایشان این امنیت استمداد خواهد داشت و عراق هم به ثبات خواهد رسید و از تداوم این امنیت برخوردار خواهیم شد.

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۷۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان