//
کدخبر: ۲۳۷۲۵۱ //

تردد در محور روانسر- پاوه با زنجیر چرخ امکان پذیر است

رییس پلیس راه استان اعلام کرد: با توجه به بارش شدید برف طی شب گذشته در محورهای اورامانات و همچنین کولاکی که هم اکنون در محور روانسر-پاوه شاهد آن هستیم تردد در این مسیر تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

تردد در محور روانسر- پاوه با زنجیر چرخ امکان پذیر است
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: بر اثر این بارش ها که بیشتر اورامانات و مناطق کوهستانی و برفگیر را در بر گرفته شاهد لغزنده بودن جاده ها هستیم که همین موضوع می طلبد رانندگان نهایت دقت و احتیاط را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است افراد از ترددهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورتی که سفر آنها لازم و به سمت مناطق اورامانات است حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: رانندگان حتما از کارایی سیستم گرمایشی، برف پاک کن و روشنایی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کرده و سپس در جاده حضور پیدا کنند.

رئیس پلیس راه استان یادآوری کرد: طبق اعلام همکاران ما که در جاده های استان مستقر هستند شب گذشته در ریجاب، کرندغرب، ثلاث باباجانی، گهواره، نوسود، روانسر، جوانرود و پاوه و شاهد بارش برف بوده ایم.

وی همچنین به یک مورد سانحه رانندگی منجر به فوت طی عصر روز گذشته در محور پاوه بین روستاهای شمشیر و دره بیان نیز اشاره کرد و گفت: این حادثه بین سه دستگاه خودروی سواری پراید، پژو پارس و کامیون بین رخ داد که منجر به کشته شدن راننده جوان خودروی پراید شد.

سرهنگ حیدری ادامه داد: طبق بررسی های کارشناسان پلیس راه، ۵۰ درصد مقصر این حادثه راننده پژو پارس و ۵۰ درصد نیز مقصر راننده پراید بود که منجر به کشته شدنش هم شد.

وی در پایان گفت: پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و بغل دستی از مهمترین نکاتی است که می تواند در کاهش سوانح تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۲۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان