//
کدخبر: ۲۳۶۸۷۸ //

برکت خون شهدا سبب رسوایی جبهه استکبار شد/ دفاع مقدس یک دانشگاه ملی است

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور گفت: برکت خون شهدا سبب رسوایی جبهه استکبار شد ، سیلی اخیری که به آمریکای جنایتکار نواخته شد درسی بود که ما از شهدا گرفتیم.

برکت خون شهدا سبب رسوایی جبهه استکبار شد/ دفاع مقدس یک دانشگاه ملی است
به گزارش فرتاک نیوز،

امیرسرتیپ محمد فهمیده امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در سالن آیت الله خامنه‌ای مجتمع فرهنگی فجراهواز، ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان حوادث سقوط هواپیمای مسافری خطوط هوایی اوکراین و فوت شماری از هموطنان در کرمان در آیین تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی ، از دفاع مقدس به عنوان دانشگاه ملی نام برد و افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از شاگردان و فرزندان دانشگاه دفاع مقدس بود که آن حماسه‌ها را خلق کرد و همه ما به شهادت آن سردار مخلص مباهات و افتخار می‌کنیم.  

وی شهدای دفاع مقدس ، ادامه دهنده راه و مسیر حرکت شهدای نهضت عاشورای حسینی بیان کرد و افزود: برکت خون شهدا سبب رسوایی جبهه استکبار شد ، سیلی اخیری که به آمریکای جنایتکار نواخته شد درسی بود که ما از شهدا گرفتیم.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس کشور ابراز امیدواری کرد آمریکای متجاوز و اشغالگر با درس گرفتن از ضربه اخیری که از جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد نیروهای خود را از منطقه غرب آسیا بیرون ببرد تا امنیت و ثبات به منطقه بازگردد.

 امیرسرتیپ فهمیده جلوگیری از تحریف و فراموشی ارزشهای دفاع مقدس را از وظایف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بیان کرد و افزود:این بنیاد در سال‌های اخیر با مستندسازی ، تلاش‌های زیادی برای جلوگیری از تحریف حقایق دفاع مقدس انجام داده که راه اندازی موزه‌های دفاع مقدس در آبادان و دزفول نمونه‌ای از این تلاش‌های جهادگونه است.

وی خوزستان را پیشانی و پایتخت دفاع مقدس بیان و ابراز امیدواری کرد باغ موزه دفاع مقدس اهواز نیز با طراحی جدید راه‌اندازی شود.   

در این آیین آیت‌الله محسن حیدری از نمایندگان مردم خبرگان رهبری از تلاش‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در گسترش فرهنگ دفاع مقدس و مستندسازی آثار بجای مانده از دوران حماسه و مقاومت تقدیر کرد.

وی توسعه و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را بنابر تاکید مقام معظم رهبری ، کاری ارزشمند توصیف کرد.

در این آیین ضمن تقدیر از تلاش‌های سردار محمد علی پور ، سردار عباس یوسفی شیخ رباط به عنوان مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان معرفی شد.

سردار یوسفی شیخ رباط پیش از این معاون هماهنگ کننده قرارگاه کربلا و فرماندهی تیپ زرهی حضرت حجت(عج) بود.وهمچنین طی حکمی سردار محمد علی‌پور به عنوان فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور کشور منصوب شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۸۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان