//
کدخبر: ۲۳۶۳۲۸ //

تدریس دوره های کارشناسی موسیقی در دانشگاه رازی کرمانشاه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از تدریس دوره های کارشناسی موسیقی در دانشگاه رازی کرمانشاه و در آینده نزدیک خبر داد.‌

تدریس دوره های کارشناسی موسیقی در دانشگاه رازی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

بهرام فاضلی زاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: به محمود مرآتی، استاد موسیقی که مدتی است به زادگاه خویش بازگشته پیشنهاد دادیم تا با همکاری رئیس و مسئولین دانشگاه رازی کرمانشاه، به زودی رشته موسیقی را در کرمانشاه تدریس کند.

بهرام فاضلى مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامى این اتفاق را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت:  تلاش می کنیم که تدریس این مبحث مهم، در کرمانشاه احیاء شود وجوانان استان برای فراگیری این رشته ارزشمند مجبور نباشند به پایتخت یا کشورهاى خارجى مهاجرت کنند.

وی افزود: محمود مرآتی، دارای دکترای موسیقی و تحصیلکرده دانشگاه هنر تهران در رشته موسیقی است که پس از سالها اقامت در کشور فرانسه به زادگاه خود (کرمانشاه ) بازگشته است و قصد دارد رشته موسیقی را در دانشگاه رازی کرمانشاه تدریس کند.

فاضلی تصریح کرد: به عقیده مرآتی استان کرمانشاه، منحصربه فردترین و گسترده ترین موسیقی را در دل خود جای داده است و باید این میراث عظیم را به جوانان انتقال داد و همچون گنجینه ای گرانبها به آیندگان سپرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۳۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان