//
کدخبر: ۲۳۵۲۳۷ //

انتقام از تروریست‌ها هیبت استکبار جهانی را در هم می‌شکند

دبیرکل سابق مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: مقاومت به خوبی می داند که جای آمریکا در منطقه ما نیست و ما ضمن انتقام گرفتن از تروریست ها، هیبت استکباری شیطان بزرگ را نیز خواهیم شکست.

انتقام از تروریست‌ها هیبت استکبار جهانی را در هم می‌شکند
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت الله محسن اراکی امشب در «اجتماع بین المللی رهروان حاج قاسم» که با حضور جوانانی از 120 ملیت جهان در مصلای قدس قم برگزار شد با بیان این که از دست دادن ظاهری دو فرمانده بزرگ جهان اسلام، ضایعه ای بزرگ است اظهار کرد: دل های همه ما از این ضایعه زخمی و خونین است، اما در عین حال تردیدی نداریم که این ضایعه، زمینه را برای پایان سلطه دشمن در منطقه و از طریق جبهه مقاومت فراهم کرده است.

وی ادامه داد: خداوند متعال در قرآن رابطه جامعه ولایی با ولی امر را مُبتنی بر دو پیمان و میثاقِ «اطاعت» و پا در رکاب رهبر بودن و همچنین «نُصرت»، فداکاری و ایثارگری معرفی می فرماید که شهدای اخیر ما نمونه برتر وفاداری به این دو پیمان هستند.

این استاد سطوح عالی حوزه های علمیه در ادامه با اشاره به آیات قرآن کریم و ثمرات والای شهادت و قتل فی سبیل الله بیان کرد: یکی از این ثمرات آن است که شهیدان راه خدا، در همین حیات دنیوی همچنان حضور دارند و ما می توانیم از فیض وجود آن ها بهره ببریم.

وی اضافه کرد: در عین حال، شهیدان راه خدا به ما مژده می دهند که خوف، جایی در جامعه ایمانی و ولایی ندارد و باید از این جامعه ریشه کن شود، به بیان دیگر می توان گفت هرکس ذره ای خوف از دشمن داشته باشد، نمی تواند خود را عضو جامعه ولایی بداند.

آیت الله اراکی، بشارت شهیدان به فقدان حُزن و اندوه در جامعه ولایی را از دیگر ثمرات خون شهید دانست و گفت: البته ما برای این شهیدان گریه می کنیم و مصیبت زده ایم، اما حُزن که نشانه ای از ضعف و سستی و کاهلی است، نباید در جامعه ایمانی و ولایی وجود داشته باشد.

وی افزود: برخی به ما می گویند با آمریکا در نیفتید، در حالی که شهدای راه حق بر اساس آیات الهی به ما نوید و بشارت می دهند که ما خدا را داریم و خدا برای ما بس است.

دبیرکل سابق مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ادامه به جبهه مقاومت مژده داد که این جبهه در آینده به جامعه ای الگو و سرآمد در همه جهان تبدیل خواهد شد..

وی تأکید کرد: ما انتقام خون شهیدان عزیز خود را خواهیم گرفت و دشمن و بویژه آمریکا را پشیمان خواهیم کرد، در عین حال همپیمانان آنان در منطقه هم بدانند تا وقتی که این همپیمانی آنان با شیطان بزرگ ادامه داشته باشد، آنان هم همواره در معرض شلیک های جبهه مقاومت خواهند بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود چند جمله ای هم به زبان عربی و با عرب زبانان جبهه مقاومت بویژه مجاهدان عراقی  سخن گفت و تصریح کرد: جبهه مقاومت به خوبی می داند که جای آمریکا در منطقه ما نیست و ما ضمن انتقام گرفتن از تروریست ها، هیبت استکباری شیطان بزرگ را نیز خواهیم شکست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۲۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان