//
کدخبر: ۲۳۴۶۵۱ //

مشاورین املاک استان کرمانشاه از هلوگرام استفاده کنند/ با متخلفان برخورد قانونی خواهند شد

مشاورین املاک استان کرمانشاه از هلوگرام استفاده کنند در غیر اینصورت با متخلفانی که این دستور را اجرایی نکنند برخورد قانونی خواهد شد.

مشاورین املاک استان کرمانشاه از هلوگرام استفاده کنند/ با متخلفان برخورد قانونی خواهند شد
به گزارش فرتاک نیوز،

رییس اتاق اصناف استان کرمانشاه  در خصوص برگزاری و نتیجه برگزاری این  همایش بزرگ که ماه قبل در سالن انتظار با حضور دکتر توسلی زاده رییس دادگستری استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: بعد از اجرای این همایش بزرگ ، اتاق اصناف با توجه به تاکید ویژه رییس دادگستری استان در آن همایش و عزم اتاق اصناف و اتحادیه مشاورین املاک استان با پیگیری های انجام شده بازرسین اصناف موظف شده اند که هر روز از مشاوران املاک بازدید میدانی انجام دهند.

رضا ساسانی با تاکید بر اینکه باید تمام مشاورین املاک استان کرمانشاه از هلوگرام استفاده کنند، گفت: با متخلفانی که این دستور را اجرایی نکنند برخورد قانونی خواهند شد.

وی با اشاره به تاکید رییس دادگستری استان کرمانشاه برای اجرای این طرح که قطعا به نفع مردم و مشاورین املاک استان کرمانشاه است، بیان کرد: با اجرای این طرح تخلفات در حوزه مشاورین املاک کاهش پیدا خواهد کرد .

رییس اتاق اصناف استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دفاتر مشاورین املاک موظف به انعقاد قرارداد هلوگرامی هستند، افزود: این موضوع از کلاهبرداری و سواستفاده های احتمالی پیشگیری می‌کند.

رضا ساسانی گفت: افرادی به این قرارداد ها دسترسی دارند، باید داری پرونده کسب باشند.

وی با اشاره به اینکه مشاورین املاک که هولوگرام و مکانیزه دارند حق خرید و فروش و رهن و اجاره دارند، گفت: املاکی که هولوگرام داشته باشند داری جواز معتبر هستند.

رییس اتاق اصناف استان کرمانشاه در پایان گفت: از مردم شریف کرمانشاه تقاضا داریم جهت جلوگیری از مشکلات معاملاتی در دفاتر مشاور املاکی قرارداد بنویسند که دارای هلوگرام باشند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۶۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان