//
کدخبر: ۲۳۳۸۲۹ //

مسیرهای راهپیمایی ۹ دی در استان البرز اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری راهپیمایی 9 دی در شهرستان های استان خبر داد.

 مسیرهای راهپیمایی ۹ دی در استان البرز اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در رابطه با مسیرهای راهپیمایی ۹ دی در شهرستان های استان گفت: این راهپیمایی در کرج ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه در میدان توحید آغاز می شود و به سمت بلوار امامزاده حسن (ع) پیش می رود و در مصلی نماز جمعه کرج پایان می یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز سخنران راهپیمایی کرج را حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا اعلام کرد و افزود: در ساوجبلاغ نیز راهپیمایی ساعت ۱۰ صبح در مصلی نماز جمعه هشتگرد برگزار می شود و حجت الاسلام و المسلمین تکیه ای، مسؤول برگزاری اعتکاف در کشور در این برنامه سخنرانی می کند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان فردیس نیز مردم همزمان با نماز ظهر و عصر در مسجد جامع المهدی (عج) واقع در فلکه چهارم فردیس اجتماع می کنند، ادامه داد: سخنران مراسم این شهرستان سردار رفیعی، فرمانده لشگر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) خواهد بود.

روحی یزدی با بیان اینکه راهپیمایی شهرستان اشتهارد نیز همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد شهدا واقع در بلوار امام خمینی (ره) – میدان امام خمینی (ره) برگزار می شود، اظهار کرد: مردم طالقان نیز ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح در مصلی نماز جمعه این شهرستان اجتماع می کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۸۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان