//
کدخبر: ۲۳۳۳۴۲ //

آمریکا در راهبرد حداکثری در مقابل ایران شکست خورده است

رئیس بسیج مستضعفین گفت: آمریکا و استکبار در راهبرد فشار حداکثری بر ملت ایران شکست خورده است.

آمریکا در راهبرد حداکثری در مقابل ایران شکست خورده است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در نشست صمیمی با فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج این استان، اظهار داشت: آمریکایی‌ها در راهبرد فشار حداکثری علیه ملت ایران شکست خورده‌اند، این یک شکست بزرگ برای آنان است که آثارش در صحنه عملیات هم مشاهده شد. 

وی افزود: علی‌رغم اینکه بعضی از فعالان عرصه مدیریت اقتصاد اعتقاد راسخی به اقتصاد مقاومتی نداشتند و در موضوع اقتصاد بعضی مسائل کلان کشوری به سمت غرب گرایش داشتند اما الان از اقتصاد مقاومتی حرف می‌زنند. 

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: روند اقتصادی کشور روبه بهبود است، آثار مفید اقتصاد منهای نفت که یکی از اهداف بزرگ انقلاب است،  را در سال آینده قطعا مشاهده خواهیم کرد.

سردار سلیمانی ادامه داد: دشمن با عملیات روانی بسیار گسترده می‌خواهد ملت ایران را مایوس و نا امید کند و می‌خواهد اثبات کند که ملت ایران در موضوع اقتصاد مقاومتی به بن بست رسیده‌، اما همچنان در اشتباه است. 

وی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی یک قدرت برجسته است، چرا که یک مترقی، متعالی و نوپا است؛ مردم سالاری اسلامی فقط شرکت در انتخابات نیست، مردم در همه امور باید سرور خودشان باشد و بسیج، مظهر کامل تحقق مردم سالاری است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه با حفظ اهداف و توجه به سیاست‌های نوین، باید روش‌های جدیدی را برنامه‌ریزی کنیم، گفت: تقویت پایگاه‌های مقاومت محلی می‌تواند تاثیر بسزایی را در این موضوع داشته باشند. 

این مقام مسوول با بیان اینکه 54 هزار پایگاه مقاومت در سطح کشور وجود دارد، گفت: تجهیز پایگاه‌های مقاومت در دستور کار ماست، برنامه‌ریزی‌ها به خود پایگاه‌ها واگذار خواهد شد. 

به گفته سردار سلیمانی، در سال 99 برنامه‌های متفاوتی برای پایگاه‌های مقاومت برنامه‌ریزی خواهد شد و پشتیبانی مالی نیز از آنان صورت می‌گیرد.

وی افزود: تقویت پایگاه‌های محلی در مساجد جزو عمده‌ترین اقدامات سازمان یافته بسیج در سال آینده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۳۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان