//
کدخبر: ۲۳۳۱۳۵ //
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران:

حاشیه‌نشینی و بافت فرسوده از آسیب‌های جدی آینده در غرب تهران است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: حاشیه‌نشینی و بافت فرسوده از آسیب‌های جدی آینده در غرب استان تهران است.

حاشیه‌نشینی و بافت فرسوده از آسیب‌های جدی آینده در غرب تهران است
به گزارش فرتاک نیوز،

نعمت‌الله ترکی در نشست مشترک فرمانداران و شهرداران غرب استان تهران که در محل فرمانداری شهریار برگزار د طی سخنانی با اشاره به اینکه ۲۱ درصد جمعیت استان تهران در شهرستان‌های غرب استان تهران مستقر هستند اظهار داشت: چالش‌هایی که در این شهرستان‌ها وجود دارد به دلیل تفاوت منابع و عدم وجود درآمد منابع پایدار، است که باید این معضلات در سطح ملی مورد بررسی قرار بگیرند.

ترکی با بیان اینکه ۳ و نیم میلیون نفر از شهرستان‌های اطراف روزانه از غرب استان تهران وارد شهر تهران می‌شوند گفت: با توجه به اهمیت بخش حمل و نقل جاده‌ای و ریلی در این منطقه این موضوع برای استان تهران دارای اولویت است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی برخی پروژه‌های حوزه درمان افزود: با تأمین منابع مالی پروژه‌ها تکمیلمی شوند و بیمارستان ۴۲۰ تختخوابی اسلامشهر نیز باید تعیین تکلیف شود.

وی در ادامه با بیان اینکه موضوع حاشیه‌نشینی و بافت فرسوده یکی از آسیب‌های جدی آینده غرب استان است عنوان داشت: ۲ هزار میلیارد تومان مصوبه در جریان سفر رئیس جمهور برای ۴۹ پروژه انجام شده و تا به امروز یک هزار و پانصد میلیارد تومان ابلاغ و تخصیص داده شده است.

ترکی گفت: تصفیه خانه ششم غرب استان تهران ۹۰ درصد پیشرفت داشته است و این پروژه به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار ملی نیاز دارد که در این صورت شهرستان‌های غرب استان تا پایان سال از آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۱۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان