//
کدخبر: ۲۳۱۳۷۲ //
حجت الاسلام مصطفی رستمی در جمع دانشجویان استان کرمانشاه:

مطالبات خود را در قالب گفتگو مطرح کنید

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در جمع دانشجویان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دانشجویان در تمامی زمینه‌ها باید مطالبات واقعی داشته باشند، گفت: مطالبات خود را در قالب گفتگو مطرح نمایند.


مطالبات خود را در قالب گفتگو مطرح کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان، میزبان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری بودند و در فضایی از جنس دانشجویی به بیان مطالبات و دغدغه‌های موجود پرداختند.

photo_2019-12-15_22-30-37

در این نشست، نمایندگانی از تشکل ها و کانونهای دانشجویی از ۱۱ دانشگاه استان کرمانشاه حضور داشتند که در ابتدا هر کدام به نمایندگی از دانشگاه خود به بیان خواسته ها، ایراد پیشنهادات و چالش هایی که با آن رو به رو هستند پرداختند.

photo_2019-12-15_22-30-24

photo_2019-12-15_22-30-30

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها پس از شنیدن سخنان از حضور در این جمع و فضای پرنشاط دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمانشاه ابراز خرسندی کرد و تدوام برگزاری این قبیل نشست ها را خواستار شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری جوانی انقلابی است که به ارزش‌های این ملت پای بند باشد، قلبش برای کشور و استقلال آن بتپد، برای این مسیر تلاش کند و با دشمنان این ملت مرزبندی داشته باشد.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها داشتن فهمی دقیق و حرکت در مسیر درست را از تمامی تشکل ها در فعالیت های خود خواستار شد و ادامه داد: صدای حق طلبی باشید، آن هم برای مردم و ملتی که با تمام وجود پای ارزش ها و آرمان های خود هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۳۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان