//
کدخبر: ۲۳۰۷۱۳ //

دستگاه های امدادی برای کاهش سوانح جاده ای با پلیس همکاری کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از دستگاه های امدادی خواست تا در طرح ترافیکی زمستانی با پلیس به منظور کاهش سوانح جاده ای همکاری لازم را داشته باشند.

دستگاه های امدادی برای کاهش سوانح جاده ای با پلیس همکاری کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

"مهرداد سالاری" در رزمایش طرح ترافیکی - انتظامی زمستان 98 کرمانشاه که در میدان صبحگاه پلیس استان برگزار شد، اظهار داشت: این طرح از امروز با حضور دستگاه های مختلف از جمله نیروی انتظامی، هلال احمر، شهرداری، اورژانس، راهداری و ... آغاز و تا 20 اسفند ادامه پیدا می کند.

وی با بیان اینکه موضوع تصادف هموراه جزو دغدفه های مردم و مسئولان بوده و رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به آن هشدار داده اند، افزود: همه باید همدل و همراه باشیم تا آمار سوانح و تلفات رانندگی را کاهش دهیم.

سالاری با بیان اینکه استان کرمانشاه از زیرساخت های جاده ای مناسبی برخوردار است، یادآور شد: لازم است به منظور کاهش سوانح و اسیب ها این زیرساخت ها توسعه یافته و جاده ها را ایمن تر از قبل کنیم.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه همچنین بر تقویت تجهیزات کنترل سرعت تاکید کرد و گفت: به زودی 30 دستگاه دوربین ثابت به دوربین های ثابت و سیار فعلی در سطح جاده های استان اضافه خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به شناسایی بسیاری از نقاط حادثه خیز، گفت: اقدامات لازم برای اصلاح و رفع این نقاط در دست اقدام است.

سالاری در ادامه به نقش رسانه ها در کاهش سوانح رانندگی نیز اشاره کرد و گفت: این کار تاثیر به سزایی خواهد داشت که نمونه آن در بستن کمربند ایمنی و نقشی که در کاهش تلفات رانندگی داشت مشاهده شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در عین حال از عموم شهروندان نیز خواست تا در فصل زمستان حتما به توصیه های پلیس و دیگر نیروهای امدادی توجه و از انجام حرکات خطرناک در حین رانندگی خودداری کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با همراهی مسئولان و مردم شاهد کاهش سوانح جاده ای باشیم و شنیدن خبر ناگوار از دست دادن هموطنان به حداقل خود برسد.

در طرح ترافیکی زمستانی بیش از 500 تیم از نیروهای پلیس، راهداری، هلال احمر، اورژانس و ... آماده خدمات رسانی به مردم در سطح جاده های استان هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۷۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان