//
کدخبر: ۲۲۹۸۵۱ //

محورهای اوارمانات برفی و مه آلود است رانندگان احتیاط کنند

رئیس پلیس راه استان از برفی و مه آلود بودن اکثر محورهای پاوه و اورامانات به دنبال بارش های 24 ساعت اخیر خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط کامل در جاده ها حضور پیدا کنند.

محورهای اوارمانات برفی و مه آلود است رانندگان احتیاط کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمد حیدری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا بر گزارش همکاران در نقاط مختلف استان، هیچ راه اصلی مسدود و بسته ای نداریم و تردد در همه محورها جریان دارد.

وی ادامه داد: در عین حال و به دنبال بارش های بسیار مناسب 24 ساعت اخیر اکثر محورهای استان خیس و لغزنده هستند و رانندگان باید بیش از همیشه جانب احتیاط را رعایت کنند.

سرهنگ حیدری افزود: روز گذشته بیشترین بارش برف از گردنه های قلاجه و چهارزبر گزارش شد که نیروهای امدادی تا ساعات ابتدایی بامداد امروز با نمک پاشی و برف روبی در تلاش بودند که این گردنه ها به روی رانندگان بسته نشود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر تردد در همه محورهای اصلی استان بدون زنجیر چرخ نیز امکان پذیر است، گفت: با این حال همراه داشتن آن برای همه خودروهایی که در جاده ها حضور دارند الزامی است.

وی با بیان اینکه 85 تیم پلیس به صورت شبانه روز در جاده های استان حضور دارند، از رانندگان خواست تا با ماموران همکاری و از انجام تخلفات رانندگی پرهیز کنند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: سرعت و سبقت های غیرمجاز در شرایطی که سطح جاده ها لغزنده و کنترل خودرو بسیار سخت تر از شرایط معمول است، گفت: متاسفانه روز گذشته به خاطر لحظه ای غفلت شاهد بودیم که شهردار قصرشیرین جان خود را در سانحه رانندگی از دست داد.

رئیس پلیس راه کرمانشاه، علت سانحه تصادف شهردار قصرشیرین را سرعت غیرمجاز و ناتوانی در کنترل خودرو عنوان کرد و گفت: در نهایت بر اثر برخورد شدید با یک دستگاه تریلی که خود وی نیز مقصر بود، جانش را از دست داد.

وی در پایان از توقیف خودروهایی که مرتکب 2 تخلف حادثه ساز شوند خبر داد و گفت: پلیس برای حفظ جان افراد هیچ مماشاتی با افراد متخلف نخواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۸۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان