//
کدخبر: ۲۲۹۸۵۰ //
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان کرمانشاه:

۵ فقره پروانه بهره‌برداری معدن با اشتغال ۴۵ نفر/ صدور ۸۶ فقره جواز طرح توسعه معادن با اشتغال‌زایی ۹۹۶ نفر

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان کرمانشاه از صدور 5 فقره پروانه بهره‌برداری معدن با اشتغال 45 نفر در ۸ ماهه سال ۹۸خبر داد.

5 فقره پروانه بهره‌برداری معدن با اشتغال 45 نفر/ صدور 86 فقره جواز طرح توسعه معادن با اشتغال‌زایی 996 نفر
به گزارش فرتاک نیوز،

عزت اله حاصلی معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه اظهار داشت: از ابتدای سال 98 تاکنون،‌با تلاش روز افزون کارشناسان معاونت امور معادن سازمان صمت استان؛ موفق به صدور 5 فقره پروانه بهره‌برداری معدن با اشتغال 45 نفر و سرمایه‌گذاری 48/5 میلیارد ریال شده است.

حاصلی در همین ارتباط افزود: در این مدت همچنین 5 گواهی‌نامه کشف و 5 پروانه اکتشاف مواد معدنی شامل سنگ لاشه، سنگ تزیینی و مخلوط کوهی و نیز تعداد 14 فقره مجوز برداشت شن و ماسه رودخانه‌ای به‌منظور تأمین مصالح طرح‌های عمرانی صادر و بر حجم و میزان فعالیت‌های معدنی در گستره استان افزوده است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان در خصوص تعداد جوازهای طرح توسعه در بخش معدن نیز گفت: طی 8 ماهه سال 98، تعداد 86 فقره جواز طرح توسعه معادن با اشتغال‌زایی تعداد 996 نفر و سرمایه‌گذاری 1456 میلیارد ریال صادرشده که این خود نشان‌گر افزایش فعالیت‌های کارشناسان ما در این حوزه است.

مهندس حاصلی با اشاره به سایر فعالیت‌ها در حوزه امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان، در خصوص پروانه بهره‌برداری صنایع معدنی با اشاره به این‌که معاونت امور معادن توانسته است طی مدت یادشده 11 فقره پروانه بهره‌برداری را با اشتغال‌زایی 119 نفر و سرمایه‌گذاری 328 میلیارد ریال، صادر نماید، فعالیت در این بخش را نیز رضایت‌بخش ارزیابی و ابراز امیدواری نمود طی ماه‌های باقی‌مانده سال 98 این معاونت بتواند پیش‌بینی‌های انجام‌شده در این موارد را به سرانجام مطلوب خود برساند.

حاصلی در پایان خاطرنشان ساخت، پهنه‌های استان کرمانشاه در تمامی مناطق آن شامل 5 پهنه هرسین، سنقر، گیلان غرب، پهنه میانی و اسلام‌آباد است که غیر از پهنه سنقر، کلیه پهنه‌ها آزاد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه کاداستر نسبت به ثبت محدوده اقدام نمایند و پهنه سنقر نیز تا پایان آذرماه سال جاری آزاد خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۸۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان