//
کدخبر: ۲۲۸۵۸۶ //

آتش سوزی در کارخانه فوم سازی شهرک صنعتی اردبیل

سخنگوی سازمان آتش نشانی استان اردبیل گفت: ساعاتی پیش در یک واحد کارخانه فوم‌سازی در شهرک صنعتی 2 اردبیل آتش سوزی رخ داد.

آتش سوزی در کارخانه فوم سازی شهرک صنعتی اردبیل
به گزارش فرتاک نیوز،

علی ایمانی اظهار کرد: شامگاه امروز در یک واحد کارخانه فوم‌سازی در شهرک صنعتی 2 اردبیل آتش‌سوزی نسبتا بزرگی رخ داد و دقایقی پیش این آتش سوزی به‌طور کامل مهار شد.

وی افزود: در این عملیات اطفاء حریق چند ایستگاه آتش نشانی از اردبیل، نمین و شهرک صنعتی2 شرکت کردند که با فداکاری و از جان گذشتگی آتش نشانان استان اردبیل آتش‌سوزی مهار شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی استان اردبیل تصریح کرد: با جان‌فشانی آتش‌نشانان از انتقال آتش به سمت مواد قابل اشتعال و مواد شیمیایی از یک فاجعه جلوگیری شد.

رئیس اورژانس استان اردبیل اظهار داشت: پس از اعلام آتش‌سوزی در شهرک صنعتی 2 اردبیل به مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس اردبیل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس از اردبیل و نمین به محل حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: در این حادثه 7 کارگر کارخانه فوم سازی به علت دود گرفتی و دو آتش نشان به‌دلیل سوختگی سطحی دچار حادثه شدند که در محل اقدامات اولیه درمانی صورت گرفته است.

غریبانی گفت: با توجه به وضیعت مصدومیت کارگران کارخانه فوم سازی به‌علت دود گرفتگی مصدومین به بیمارستان فاطمی اردبیل انتقال یافتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۵۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان