//
کدخبر: ۲۲۸۲۸۲ //
مدیر کل اداره غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه:

‍ افزایش کیفیت آرد تولیدی استان کرمانشاه

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از صدور مجوز اختلاط گندم مناطق گرمسیری در کارخانه های آرد سازی استان خبر داد .

‍ افزایش کیفیت آرد تولیدی استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

ماشااله ارویسی در جمع انجمن صنفی کارخانه های آرد سازی استان گفت : با تلاش فعالین صنعت آرد استان ، در حال حاضر کیفیت آرد تولیدی استان کرمانشاه در حد قابل قبول می باشد و با بروز رسانی ادوات و تجهیزات کارخانه ها ، استان کرمانشاه جزء استانهای پیشرو در این صنعت در کشور محسوب می گردد .  

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه اظهار داشت : در حال حاضر تعداد 2167 واحد خبازی دارای مجوز اعم از یارانه ای و نیمه یارانه ای با ثبت نام در سامانه و دریافت سهمیه مشغول فعالیت می باشند و آرد مورد نیار این واحدهای خبازی توسط 14 کارخانه آرد سازی فعال در استان تامین می گردد .

ارویسی همچنین ضمن تشریح برنامه های در دست اقدام اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه افزود : مجوز حمل 52 هزار تن از گندمهای مناطق گرمسیری در کارخانه های آرد سازی استان صادر گردیده است و هر یک از کارخانه های آرد میتوانند با ارائه درخواست کتبی جهت بهبود هرچه بهتر کیفیت آرد تولیدی ، از این مزیت استفاده نمایند .

وی همچنین با اشاره به طرح سهمیه بندی بنزین اظهار داشت : هیچگونه افزایش قیمتی در صنعت آرد و نان کشور وجود ندارد و کارگروه پایش گندم ، آرد و نان استان نیز در همین راستا در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی از جمله گرانفروشی ، کم فروشی و ...... با متخلفان برخورد قانونی  خواهد نمود .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۲۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان