//
کدخبر: ۲۲۷۱۷۵ //

پایداری نسبی هوا و افزایش دما در گیلان از فردا

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: به تدریج از فردا تا اواخر هفته ضمن پایداری نسبی هوا ، روند افزایش دما پیش بینی می شود.

پایداری نسبی هوا و افزایش دما در گیلان از فردا
به گزارش فرتاک نیوز،

مازیار غلامی غروب  شنبه اظهار داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف تدریجی سامانه ناپایدار طی امروز در منطقه است که به تدریج از فردا تا اواخر هفته ضمن پایداری نسبی هوا ، شاهد روند افزایش دما  خواهیم بود.

وی اضافه کرد: طی روزهای یکشنبه  و دوشنبه گاهی با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار ، در بعضی نقاط افزایش ابر و بارندگی دور از انتظار نیست.

وی آسمان استان را برای روزهای یکشنبه کمی تا نیمه ابری ، ارتفاعات یخبندان، بعضی نقاط افزایش ابر و وزش باد و بارندگی پراکنده  و برای  روز دوشنبه  کمی تا نیمه ابری ، ارتفاعات یخبندان طی روز افزایش نسبی دما ، گاهی افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده  پیش بینی کرد.

غلامی به بیشینه و کمینه دمای استان نیز اشاره و بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته ، بیشینه دمای استان مربوط به منجیل و کمینه دما مربوط به جیرنده و دیلمان منفی سه درجه ( سه درجه زیر صفر) گزارش شده است.

وی بیشینه و کمینه دمای رشت مرکز استان را  طی شبانه روز گذشته 11 و پنج درجه  عنوان و اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته 17 و نیم میلیمتر باران در رشت  باریده است.

وی همچنین  بیشترین بارندگی در استان را طی شبانه روز گذشته مربوط به شهرهای رودسر با 56 و چهار دهم میلیمتر و بندر کیاشهر 47 و یک دهم میلیمتر اعلام کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۱۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان