//
کدخبر: ۲۲۵۷۴۷ //

جلسه ستاد اجرایی طرح تربیتی چهره به چهره در اداره کل اوقاف استان برگزار شد

جلسه ستاد اجرایی طرح تربیتی چهره به چهره با حضور رییس این ستاد، معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف استان و مدیران مراکز افق بقاع متبرکه در کرمانشاه برگزار شد

جلسه ستاد اجرایی طرح تربیتی چهره به چهره در اداره کل اوقاف استان برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در این جلسه رییس ستاد اجرایی طرح تربیتی چهره به چهره در کرمانشاه گفت: این طرح در سه محور فعالیت می کند که اولین محور فعالیت این طرح در حوزه اعتقادی است.

محمدی ادامه داد: دومین محور این طرح در حوزه جهادی است که در این راستا گروه جهادی رویش با هدف خدمت رسانی به مردم نیازمند و در شرایط خاص مانند زلزله در حال فعالیت است وی سومین محور فعالیت طرح چهره به چهره را راه اندازی دو مدرسه با رویکردی تربیتی دانست و اظهار داشت: ۵۰ حلقه با احتساب هر حلقه ده نفر و در مجموع ۵۰۰ نفر در این طرخ در حال فعالیت هستند و دانش آموزانی که در این طرح آموزش می بینند در رِنج سنی ۱۱ تا ۱۵ سال می باشند. محمدی در ادامه از اداره کل اوقاف استان خواست در زمینه مالی، تامین جوایز و همچنین استفاده از ظرفیت و فضای معنوی بقاع متبرکه جهت پیشبرد این طرح مشارکت نماید.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف استان نیز در سخنانی با بیان اینکه ظرفیت بقاع متبرکه جهت اجرای این طرح می تواند موثر باشد گفت: حضور نوجوانان در بقاع متبرکه دارای خیر و برکت است و اوقاف می تواند در  قالب طرح نشاط معنوی و طرح های  مناسبتی به طرح تربیتی چهره به چهره کمک کند.

حجت الاسلام مهدی توسلی مبلغین مستقر در بقاع متبرکه شاص استان را  بعنوان مربیان این طرح معرفی کرد که می توانند در حوزه تربیتی خصوصاً در بقاع متبرکه موثر باشند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۷۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان