//
کدخبر: ۲۲۴۷۵۴ //

امام جمعه کرج: گام چهارم هسته‌ای دشمنان را به تلاطم انداخته است

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: اسناد لانه جاسوسی باید به کتب درسی اضافه شود و مسئولان آموزشی باید این موضوع را جدی بگیرند.

امام جمعه کرج: گام چهارم هسته‌ای دشمنان را به تلاطم انداخته است
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نمازجمعه ۱۷ آبان کرج به برگزاری مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان اشاره و ضمن تشکر از حاضران در این راهپیمایی گفت:  این حضور گسترده نشان داد که اهل سازش با دشمنان و سر خم کردن برابر آنان نیستیم.

وی در خاطرنشان کرد: آمریکا رو به افول است و نباید به آن تنفس مصنوعی داد، اصرار آنان به مذاکره مصرف انتخاباتی دارد، آنها تلاش می‌کنند تا نشان دهند فشار حداکثری اثربخش بوده و جبهه مقاومت در هم شکسته است اما ایران هرگز تن به این ذلت نخواهد داد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه کوبا بعد از ۵۰ سال با آمریکا مذاکره کرد اما به جز چند عکس تبلیغاتی چیزی به دست نیاورد افزود: باید بین مذاکره، توافق و سازش تفاوت قائل شد، ما در مذاکره امتیازاتی دادیم تا به پیروزی برسیم اما این هرگز به سازش با دشمن نمی‌رسد.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره به اعمال گام چهارم هسته‌ای اعلام کرد: گام چهارم دشمنان را به تلاطم انداخته و بر آنان ثابت کرد که ما جلوی زیاده‌خواهی آنان می‌ایستیم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه به شرایط اقتصادی کشور و موضوع اقتصاد مقاومتی هم اشاره و تصریح کرد: تولید داخلی باید رونق بگیرد و نباید اجازه دهیم کالاهایی که تولید داخلی دارند از خارج وارد شوند، مصرف کالای داخلی باید به فرهنگ تبدیل شود که این با حمایت رسانه‌ها محقق می‌شود.

امام جمعه کرج در ادامه ضمن انتقاد از واردات کالای لوکس به کشور اعلام کرد: آمار گمرک درباره واردات کالاهای لوکس نگران کننده است و باید برای آن اقداماتی صورت بگیرد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز گفت: اسناد لانه جاسوسی باید به کتب درسی اضافه شود و مسئولان آموزشی باید این موضوع را جدی بگیرند.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه برخی مسائل استان را هم یادآور شد و گفت: متأسفانه معضلی در استان داریم که برخی مسئولان در شهر محل خدمت خود حضور ندارند، البته به این معنی نیست که با پول بیت‌المال در نقاط خوب شهر برای آنان مسکن تهیه شود.

وی در خصوص انتخابات پیش رو هم صحبت کرد و افزود: نامزد انتخابات نباید اهل رانت‌خواری باشد و جزو دسته راحت‌طلبان نباشد، همچنین این افراد نباید متجاهر به فسق باشد.

وی در پایان به زلزله امروز در استان های شمال غرب کشور نیز اشاره کرد و گفت: از خداوند متعال رحمت برای درگذشتگان و صبر برای بازماندگان را خواستاریم و از مسئولان می‌خواهیم به آسیب دیدگان با سرعت خدمات رسانی کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۷۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان