//
کدخبر: ۲۲۲۵۲۱ //

اهالی کرگانه خرم‌آباد منازل خود را تخلیه کنند

فرماندار خرم‌آباد گفت: از ظهر امروز هشدارهای لازم جهت تخلیه منازل و واحدهای تجاری منطقه کرگانه این شهرستان داده شده‌است.

اهالی کرگانه خرم‌آباد منازل خود را تخلیه کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

جعفر طولابی اظهار داشت: با اعلام هواشناسی طی یک ساعت آینده شاهد بارش باران شدید خواهیم بود، لذا تمهیدات لازم جهت مقابله با سیلاب اندیشیده شده و اقدامات تأمینی لازم لحاظ شده‌است.

وی با بیان اینکه کمپ‌های اضطراری در خرم‌آباد برپا شده که در صورت بروز هرگونه مشکل یا حادثه‌ای مردم به این مجموعه‌ها هدایت می‌شوند، افزود: ورزشگاه شهرداری این شهر واقع در مجموعه پارک دانشجو تجهیز شده تا در صورت وقوع سیلاب مردم مناطق حاشیه رودخانه خرم‌آباد و کرگانه به این کمپ اضطراری هدایت شوند.

فرماندار خرم‌آباد عنوان کرد: هم‌اکنون در سطح این شهر هستیم و عوامل امدادی و خدمت‌رسان در آماده‌باش قرار دارند، لذا یک ساعت آینده شرایط اضطراری‌ست که امیدواریم بدون خسارت مالی و جانی از آن عبور کنیم.

وی بیان کرد: عوامل تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر به محله کرگانه عزیمت کرده‌اند تا هشدار تخلیه را اعلام کنند، لذا همکاری مردم نیز در این لحظه تعیین‌کننده است و امیدواریم عموم مردم به‌ویژه اهالی نوار ساحلی رودخانه‌ها با ما، عوامل امدادی و خدمت‌رسان همکاری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۵۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان