//
کدخبر: ۲۲۲۲۸۹ //
عضو شورای شهر کرمانشاه:

اتاق فکر گردشگری شهری در کرمانشاه با محوریت شهرداری تشکیل شود

ابراهیم مرادی عضو شورای شهر کرمانشاه در نشست گردشگری شهری کرمانشاه درخواست کرد اتاق فکر گردشگری شهری در کرمانشاه با محوریت شهرداری ایجاد شود

اتاق فکر گردشگری شهری در کرمانشاه با محوریت شهرداری تشکیل شود
به گزارش فرتاک نیوز،

ابراهیم مرادی عضو شورای شهر کرمانشاه اظهار داشت : روزگاری مرکز استان پنجم بود و از غرب کشور از همه نقاط، هر زمان می گفتند برویم شهر، منظور از شهر، همان کرمانشاه بود.

 ابراهیم مرادی، رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: بایستی اتاق فکر گردشگری شهری در کرمانشاه با محوریت شهرداری تشکیل شود.

وی افزود: زمان زیادی به انجام رویداد بزرگ کرمانشاه 2020 نداریم و جا دارد با توجه به حساسیت این موضوع و دستاوردهایی که برای استان دارد بیشتر به این موضوع توجه نماییم.

این عضو شورای شهر کرمانشاه با تقدیر از عملکرد شهردار کرمانشاه و مجموعه ی سازمان فرهنگی شهرداری خاطرنشان ساخت: شهرداری کرمانشاه اقدامات قابل تحسینی در حوزه گردشگری در کرمانشاه انجام داده که رضایت همشهریان را به همراه داشته است و به معرفی بیشتر کرمانشاه انجامیده است.

ابراهیم مرادی افزود: آقای استاندار بعنوان یک مدیر تلاشگر و دلسوز ثابت نموده دغدغه کرمانشاه دارد و نگاهی خوبی داشته و امروز از ایشان مدد ایشان را در گردشگری میخواهیم. شهرداری تلاشهای زیادی داشته و خسته نخواهد شد اما نباز به حمایت ویژه دارد.

وی ابراز داشت: تا جشنواره کرمانشاه، پایتخت نوروز چند ماه دیگر بیشتر فرصت نداریم. باید همه دستگاههاب استان درگیر این برنامه شوند تا بتوانیم موفق شویم.

مرادی در ادامه با اشاره به اهمیت گردشگری شهری گفت: شهر مادری من باید بهتر دیده شود. زنده نگه داشتن زبان کردی و لهجه هایش و پوشش محلی و تکریم بزرگان از گام های مهم این موضوع است.

وی افزود: کرمانشاه روزگاری مرکز استان پنجم بود و از غرب کشور از همه نقاط، هر زمان می گفتند برویم شهر، منظور از شهر، همان کرمانشاه بود.

وی گفت: باید همه ی دستگاه های استان، ادارات گردشگری داشته باشند و دغدغه همه ی استان، معرفی کرمانشاه باشد.

ابراهیم مرادی ابراز داشت: پارک گردی ما خوب است اما مکان های فرهنگی و گردشگری کرمانشاه را نمیشناسیم زیرا کرمانشاه را کم میشناسیم جا دارد در زمینه معرفی کرمانشاه به آموزش بیشتر خصوصا گردشگری در فضای مجازی آموزش و توسعه توجه شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۲۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان