//
کدخبر: ۲۲۱۹۶۶ //

کم‌کاری مدیران برای ساخت مسکن محرومان پذیرفتنی نیست

فرماندار نهبندان از همه مدیران خواست که در حوزه ساخت مسکن محرومین کوتاهی نکنند و ادامه داد: هیچ کوتاهی در این مورد پذیرفتنی نیست و با همه مدیران کم کار برخورد قانونی مناسب انجام خواهد گرفت.

به گزارش فرتاک نیوز،

مجید بیکی، امروز دوم آبان ماه، در جلسه کمیته راهبری مسکن محرومین در شهرستان نهبندان اظهار کرد: طرح مسکن محرومین در خراسان جنوبی با احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

وی ادامه داد: امروزه با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در حوزه احداث و پیگیری مسکن شاهد وضعیت نسبتاً مناسبی در این حوزه هستیم.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه ۵ هزار واحد از طرف نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) و ۵ هزار واحد آن را بنیاد مسکن متعهد شده است، افزود: شاید این برای اولین بار در استان اتفاق افتاده که مبالغی به صورت ویژه به عنوان بلا عوض  در اختیار مردم و متقاضیان قرار گرفته شده است.

بیکی با بیان اینکه سهمیه مناسب نیز در این طرح در شهرستان ایوان پیگیری و منظور شده است، خاطرنشان کرد: علی رغم همه مشکلات و دغدغه‌هایی که داشتیم‌، همکاری خوبی بین دستگاه‌های متولی شهرستان انجام شده است.

وی از همه مدیران خواست که در حوزه ساخت مسکن محرومین کوتاهی نکنند و ادامه داد: هیچ کوتاهی در این مورد پذیرفتنی نیست و با همه مدیران کم کار برخورد قانونی مناسب انجام خواهد گرفت.

فرماندار نهبندان یادآور شد: در راستای اجرای قانون اساسی، احداث مسکن محرومین به صورت ایمن و مناسب از اولویت‌های کاری شهرستان و دستگاه‌های اجرایی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۹۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان