//
کدخبر: ۲۲۰۱۰۵ //

کاهش ۸۹ درصدی تصادفات منجر به فوت در شهرستان قصرشیرین

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از کاهش 89 درصدی تصادفات منجر به فوت در حوزه استحفاظی شهرستان قصرشیرین خبرداد.

کاهش 89 درصدی تصادفات منجر به فوت در شهرستان قصرشیرین
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: تصادفات منجر به فوت در شهرستان قصرشیرین در 6 ماه نخست امسال نسبت به نیمه نخست سال گذشته 89 درصد کاهش یافته است.

 کرمی از کاهش 89 درصدی تصادفات منجر به فوت در حوزه استحفاظی شهرستان قصرشیرین خبرداد و اظهار داشت: تعداد تصادفات منجر به فوت در محورهای شهرستان قصرشیرین در 6 ماه نخست یک فقره بوده که منجر به فوت یک نفر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه میزان فوتی‌های ناشی از تصادف در محورهای قصرشیرین در 6 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 93 درصد کاهش یافته است عنوان کرد: در 6 ماه نخست سال گذشته 9 فقره تصادف منجر به فوت در شهرستان قصرشیرین رخ داده که 15 نفر جان خود را از دادند.

کرمی گفت: نصب و به روز کردن علائم ایمنی، آشکارسازی نقاط حادثه‌ساز، ایجاد خاکریزی در نقاط پرتگاه، ایجاد کپه‌های خاک در دو سمت پل‌ها و آبروها، اصلاح افتادگی شانه راه و وجود گشت مشترک با پلیس راه شهرستان قصرشیرین سبب کاهش آمار تصادفات شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۱۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان