//
کدخبر: ۲۱۹۴۳۹ //

تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در دانشگاه پیام نور زنجان

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان از تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان و انتخاب واحد در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: با توجه به درخواست‌های دانشجویان این مهلت تمدید شده است.

تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در دانشگاه پیام نور زنجان
به گزارش فرتاک نیوز،

اصغر حاج علی‌اکبری امروز از تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان و انتخاب واحد در دانشگاه پیام نور خبر داد و اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر دانشجویان و حجم بالای پذیرفته‌شدگان در دانشگاه پیام‌نور با موافقت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، مهلت ثبت نام و انتخاب واحد تا 21 مهر تمدید شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به اینکه پذیرفته‌شدگان کارشناسی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می‌توانند به سامانه آموزشی گلستان به آدرس اینترنتی reg.pnu.ac.ir و یا مراجعه به مراکز و واحدها برای ثبت‌نام اقدام کنند، گفت: پذیرفته‌شدگان می‌توانند با در دست داشتن مدارک نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی در ادامه یکی از حمایت‌های دانشگاه پیام‌نور از دانشجویان این دانشگاه را رفع دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان عنوان کرد و گفت: این دانشگاه ضمن عقد قرارداد با چندین بانک، امکان استفاده از تسهیلات وام با کارمزد یک و 4 دهم درصد را برای همه دانشجویان این دانشگاه فراهم کرده و دانشجویان از بدو ثبت‌نام در دانشگاه می‌توانند از این تسهیلات برای پرداخت کل شهریه خود استفاده کنند.

علی‌اکبری افزود: دانشجویان برای آگاهی از نحوه دریافت وام و دیگر جزئیات به مراکز و واحدهای خود مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: تحصیل همزمان در دو رشته، اختیاری بودن حضور در کلاس‌های درس، شرایط ویژه برای کارمندان، شاغلین و بانوان خانه‌دار، سهولت در تغییر رشته و مهمانی در شهر مورد نظر دانشجو، تعیین شهر محل برگزاری امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو و برگزاری کلاس‌ها به صورت نیمه‌حضوری از جمله این مزایاست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۴۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان