//
کدخبر: ۲۱۹۲۵۰ //

تردد یک‌طرفه خودروها در محور کندوان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان اعمال شده و درحال حاضر تردد خودروها در این محور به‌صورت یک‌طرفه درحال انجام است.

تردد یک‌طرفه خودروها در محور کندوان
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن هاشمی امروز درباره آخرین وضعیت ترافیک در محورهای مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محور کندوان از مسیر شمال به‌صورت مقطعی سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به تردد نیمه‌سنگین خودروها در برخی مقاطع پرحجم در محورهای سوادکوه و هراز، افزود: تردد خودروها در برخی از مقاطع محور کیاسر نیز به‌صورت پرحجم گزارش شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران  اضافه کرد: معمولا در روز جمعه باتوجه به ورودی‌های خودروها طی روزهای گذشته شاهد افزایش حجم تردد خودروها در محورهای مازندران هستیم که در برخی مقاطع تردد به کندی انجام می‌شود.

هاشمی به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران اشاره کرد و یادآور شد: محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان اعمال شده و درحال حاضر تردد خودروها در این محور به‌صورت یک‌طرفه درحال انجام بوده که این محدودیت تا ساعت 24 امشب ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب در محور هراز ممنوع خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران  در پایان گفت: رانندگان در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانند با سامانه 141 تماس بگیرند تا از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مازندران مطلع شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۲۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان