//
کدخبر: ۲۱۹۲۰۰ //

اداره بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از پاسخگویی طفره می‌رود

اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان پاسخگوی رسانه‌ها استانی به‌دلایلی که مشخص نیست، خبرنگاران استانی را بایکوت می‌کند، رفتارهای غیرحرفه‌ای با رسانه‌ها دارد و خبرهای فرمایشی در اختیارشان قرار می‌دهد.

 اداره بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از پاسخگویی طفره می‌رود
به گزارش فرتاک نیوز،

خبرنگاران بارها از اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خواستار پاسخگویی شدند اما این اداره کل در مکالمات و مکاتبات از پاسخ‌گویی طفره می‌رود.

روابط عمومی بنادر خبرهای بندر را به صورت یک طرفه و کامل فرمایشی تنظیم و  در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد و فرصتی برای سئوال و پاسخ نمی‌گذارد.

خبرنگار بارها در مکالمات و مکاتبات خود از مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خواستار توضیح درباره طرح‌های توسعه بندر شهید بهشتی و حضور هندی‌ها در این بندر که به گواه کارشناسان حالا نماد اقتصاد مقاوتی و رقابتی شده است، شده اما مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در مکاتبات خود یا پاسخگویی را به زمان دیگری موکول می‌کند و یا عملنا و علنا از پاسخگویی طفره می‌رود.

روابط عمومی این اداره کل هم در اقدامی غیرحرفه‌ای همان وقت محدود مصاحبه مدیرکل و یا معاونینش را در اختیار خبرنگاران ملی قرار می‌دهد و عمدتا و کاملا از پاسخگویی به خبرنگاران استانی شانه خالی می‌کند.

عدم پاسخگویی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان درحالی‌ است که استاندار سیستان و بلوچستان تمامی مدیران کل را مکلف و موظف به پاسخ‌گویی و شفاف‌سازی کرده است؛ بنا به دستور و بخشنامه صریح احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و مدیرکل روابط عمومی استانداری، تمام مدیران استانی موظف و مکلف هستند پروژه‌های عمرانی و عملکرد خود را شفاف ارایه دهند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۲۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان