//
کدخبر: ۲۱۹۱۳۵ //
اخبار اربعین 98

ظرفیت مرز خسروی تکمیل شد

گروه استان‌ها ـ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از تکمیل ظرفیت مرز خسروی خبر داد و گفت: مرز خسروی باز است اما طرف عراقی ظرفیت پذیرش این تعداد زائر را ندارد.

ظرفیت مرز خسروی تکمیل شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار در مرز خسروی‌ با بیان اینکه مرز خسروی هر روز از ساعت 7 صبح تا 16 به روی زائران امام حسین(ع) باز است اظهار داشت: زائران به علت تکمیل ظرفیت مرز خسروی از مراجعه به این نقطه در روز جمعه خودداری کنند.

وی با اشاره به محدودیت‌های به‌وجود آمده برای تردد زائران از مرز خسروی بیان کرد: در حال حاضر جمعیت زیادی از زائران در مرز خسروی حضور دارند و منتظر اعزام به کربلای معلی هستند که از طرف کشور عراق آمادگی پذیرش این جمعیت وجود ندارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه زائران مدیریت زمان را مورد توجه داشته باشند خاطرنشان کرد: زائران چنانچه امروز قصد حضور در مرز خسروی را دارند از این کار اجتناب کرده و سفر خود را 24 ساعت به تعویق بیندازند.

آمویی افزود: مسئولان حاضر در قصرشیرین و مرز خسروی هم‌اکنون در حال ساماندهی زائران در موکب‌ها و استراحتگاه‌ها هستند تا بتوانند هرچه سریعتر شرایط اعزام آن‌ها را فراهم کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۱۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان