//
کدخبر: ۲۱۸۷۹۴ //
نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

تنگ نظری ها امکان توسعه و پیشرفت را از ما می گیرد / علت رسوب پزشکان در کرمانشاه را بررسی کنیم

دکتر مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی در افتتاح دوازدهمین بخش کاشت حلزون در کشور که در بیمارستان امام خمینی (ره)کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت:در استان ما در زمینه کاشت حلزون مظلوم بود و مجبور بودیم به استانهای همجوار مراجعه کنیم که امروز با تلاش برگزار کنندگان این مراسم این امر تحقق یافت.

تنگ نظری ها امکان توسعه و پیشرفت را از ما می گیرد / علت رسوب پزشکان در کرمانشاه را بررسی کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر مصری گفت:من از مردم کرمانشاه خواهش می کنم که به گذشته برگردیم زیرا در گذشته چیزی را نسبت به امروزی که در آن زندگی می کنیم  از دست داده ایم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در زمان گذشته استان پنجم بودیم و خدماتی که در بیمارستان معتضدی و طالقانی انجام میگرفت در کشور نمونه بود افراد سرشناسی داشتیم که دغدغه شان کمک و یاری رساندن به مردم بود چرا اکنون باید در ایجاد بخش کاشت حلزون تاخیر داشته باشیم.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تنگ نظری ها امکان توسعه و پیشرفت را از ما میگیرد و باعث میشود در تشکیلات دولتی و حاکمیتی کسی را نداشته باشیم که از ما دفاع کند.

دکتر مصری افزود: ما توانمندی ارتقا وبزرگ کردن شخصیت ها را نداریم و حسنات افراد را به طور کامل نداریم ولی معایب آنها را به طور کامل به زبان می آوریم و اینست که اساتید ما بعد از دوره مسئولیت خانه نشین می شوند و این فرهنگ غلط باید جمع آوری شود.

وی در ادامه گفت:اگر مسئولین بعد از دوره مسئولیت خانه نشین شدند ما مسئولیم،پزشکان ما در همه رشته ها پیشرفت کردند ولی از دیار ما رفتند علت رسوب پزشکان را بررسی کنیم.

دکتر مصری در پایان افتتاح بخش حلزون را در کرمانشاه توفیقی دانست که مردم دیگر برای معالجه به استانهای همجوار مراجعه نکنند و گفت: انشاا..با پیگیری های دکتر مرادی دانشکده توانبخشی هم راه اندازی خواهد شد.

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۷۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان