//
کدخبر: ۲۱۸۱۹۷ //

تأکید عضو شورای اسلامی شهر تهران بر توسعه حمل و نقل ریلی در شهرری

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر توسعه حمل و نقل عمومی و ریلی در شهرستان ری گفت: یکی از اهداف اساسی شورای دوره پنجم توسعه حمل و نقل عمومی با تأکید بر حمل و نقل ریلی است.

تأکید عضو شورای اسلامی شهر تهران بر توسعه حمل و نقل ریلی در شهرری
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن خلیل‌آبادی عصر امروز در نشست خبری ستاد اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: یکی از اهداف اساسی شورای دوره پنجم توسعه حمل و نقل عمومی با تأکید بر حمل و نقل ریلی است.

وی افزود: برخی پدیده‌های شهری مانند نبود فضای کافی پارکینگ برای شهروندان در برخی مواقع تبدیل به بحران اجتماعی می‌شود که مدیریت شهری باید گام‌های اساسی در این راستا بردارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران سپس با اشاره به معضلات ناشی از کمبود خدمات شهری در تهران افزود: شورای اسلامی شهر تهران با همکاری شهرداری به دنبال ساماندهی حمل و نقل عمومی تهران است که در این راستا تمامی درآمدهای حاصل از حمل و نقل و مطالبات از دولت به سمت حمل و نقل عمومی و ریلی سرازیر می‌شود.

خلیل‌آبادی تصریح کرد: با وجود اینکه مدیریت قبلی، ایستگاه‌های جدید را تحویل داده بود اما همچنان ایستگاه‌های ناایمن و غیراستانداردی وجود دارد که اکنون در حال تجهیز آن‌ها هستند.

وی با اشاره به اولویت مدیریت شهری در توسعه حمل و نقل عمومی و ریلی افزود: خوشبختانه با وجود شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه اما امنیت عمومی و توسعه حمل و نقل عمومی و ریلی طبق برنامه پیش می‌رود و ازمدیر عامل مترو درخواست داریم که ایستگاهی نیز در محله بهشتی شهرستان ری به منظور سهولت دسترسی برای محله‌های مجاور با حدود 20 هزار نفر جمعیت در دستور مار قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: استقرار این ایستگاه می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی ایستگاه شهرری داشته باشد و روستائیان اطراق نیز می‌توانند از خدمات حمل و نقل ریلی بهره‌مند شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۱۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان