//
کدخبر: ۲۱۷۸۵ //

آغاز عملیات سه پروژه آبرسانی در منطقه یانه سر بهشهر

مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران از آغاز عملیات ساخت سه پروژه آبرسانی در یانه سر بهشهر خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل دو منبع آبرسانی و یک خط انتقال آب کشاورزی است.

آغاز عملیات سه پروژه آبرسانی در منطقه یانه سر بهشهر

به گزارش فرتاک نیوز، غلامرضا شریعتی عصر پنحشنبه در مراسم آغاز عملیات سه پروژه آبرسانی در بهشهر اظهار داشت: کلنگ زنی منبع آب در روستای اندرات شامل منبع ۱۰۰ هزارلیتری و منبع آب ۵۰ هزار لیتری با اعتبار ۱۱۰ میلیون تومان انجام و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی اظهار کرد: عمران و آبادانی در روستاها و جاده سازی و آبرسانی از جمله برنامه‌های مهمی است که به همت بسیج سازندگی در روستاها در دست انجام است و به همین منظور عمران و آبادانی در دهستان شهدای بهشهر، پشتکوه ساری و سه هزار تنکابن مازندران بعنوان نمونه و الگو در استان در حال انجام است.

این مسئول گفت: در این دهستان‌ها در حوزه‌های زیر ساختی، ایجاد اشتغال، فرهنگ و آموزش و بهداشت و درمان این روستاها ارائه می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اجرای ۳۰ پروژه در شرق استان گفت: بسیجیان با حضور خود در عرصه‌های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی تا کنون در این حوزه‌ها موفقیت‌های مناسبی کسب کردند.

شریعتی گفت: پروژه کانال انتقال آب کشاورزی در اراضی روستای فت کش در منطقه محروم بهشهر هم از جمله پروژه‌هایی است که امروز عملیات اجرایی آن در ۴ کیلومتر با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان