//
کدخبر: ۲۱۷۷۷۷ //

سردار کیومرث عزیزی: نیروی انتظامی از قوه قضاییه در برخورد با مفاسد حمایت می‌کند

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: نیروی انتظامی با روحیه بسیجی برنامه‌ریزی‌های خود را مستحکم تر می کند تا بتواند به درستی به بیانیه گام دوم انقلاب را جامه عمل بپوشاند.

سردار کیومرث عزیزی: نیروی انتظامی از قوه قضاییه در برخورد با مفاسد حمایت می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار کیومرث عزیزی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین گفت: ناجا برای خدمت بهتر برنامه‌های دراز مدتی را تدوین کرده است که پلیس را به تراز انقلاب برساند و آنچه آرمان‌های انقلاب است ، پلیس با برنامه‌ریزی و تلاش به آن خواهد رسید.

وی با بیان این‌که امروز روح تازه‌ای در قوه قضاییه دمیده شده است و اقدامات امیدوارکننده‌ای را در خصوص مبارزه با فساد در لایه‌های مختلف شاهد هستیم گفت: نیروی انتظامی از قوه قضاییه و قضات در این زمینه حمایت کامل را می‌کند و با تمام توان آنچه را در توان دارد در طبق اخلاص گذاشته تا مردم بیشتر امیدوار شوند که نظام اراده محکمی در مقابله با فساد دارد، لذا ما به عنوان سربازان انقلاب و مردم از این حرکت قوه قضاییه حمایت می‌کنیم و آمادگی داریم که با مردم در این زمینه وارد عمل شویم.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران یادآور شد: نیروی انتظامی با روحیه بسیجی برنامه‌ریزی‌های خود را مستحکم تر می کند تا بتواند به درستی بیانیه گام دوم انقلاب را جامه عمل بپوشاند و در این زمینه از پژوهش تا سبک زندگی را در نظر دارد، لذا توجه داریم که هم درون سازمان و هم به بقیه جامعه کمک کنیم تا این بیانیه تحقق پیدا کند.

عزیزی در ادامه با اشاره به فضای مجازی گفت: مردم و پلیس دغدغه هایی را درمورد فضای مجازی دارند و با وجود این‌که دشمن از فضای مجازی برای ناامید کردن مردم استفاده می‌کند می‌بینیم که جرایم نیز در این بستر رخ می‌دهد و در این زمینه باید اول برای افزایش سواد رسانه‌ای تلاش کنیم تا مردم بتوانند مفسدان را به خوبی بشناسند، مورد دوم استفاده بهینه از این فضاست چرا که فضای مجازی به خودی خود بد نیست و بسیار کاربردی است و سرعت در انتقال اطلاعات را سبب می شود.

وی تولید محتوا و عدم نظارت بر این تولیدات را مشکل عمده فضای مجازی دانست و اظهار کرد: انتظار داریم که کسانی که مسئولیت دارند در تولید و کنترل محتوا اقداماتی را انجام دهند و زمینه‌هایی فراهم شود تا ناجا دغدغه مردم را مرتفع کند، چرا که طبق تحقیقات ۲۵۰ میلیون ساعت از وقت شهروندان در فضای سایبری صرف می شود و ۷۰ درصد در زمینه مطالب مستهجن و بیهوده است که باید در این زمینه تجدیدنظرهایی صورت بگیرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه گفت: ناجا برای برقراری امنیت در مرزها بسیار تلاش می‌کند، همانطور که طی ۴۰ سال 12 هزار و 500  شهید در این زمینه تقدیم کرده است و هر روز یک شهید نیز تقدیم می‌شود تا مردم در امنیت به سر ببرند و از ارزش‌های انقلاب به خوبی محافظت شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۷۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان